Gjest this is a signature Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Hvordan laster man opp bilde? 0 Siter
Line Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Går inn på min profil, og laster opp bilde derfra. Mener det er en redigeringsknapp der... 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Går inn på min profil, og laster opp bilde derfra. Mener det er en redigeringsknapp der... Jeg finner det ikke.. Klarer bare å lagre bilder på bildeoversikt, ikke profil... 0 Siter
Line Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Jeg finner det ikke.. Klarer bare å lagre bilder på bildeoversikt, ikke profil... To sek, så skal jeg sjekke hvordan jeg gjorde det selv... 0 Siter
Line Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Du logger inn, og der står det nå "add/edit photos" i kolonnen på venstre side. Gjør det ikke det hos deg da? Sikker på at du er innlogget? Trykk på den linken, og da får du et sånn "upload-vindu" til bilder. Just as simple as that... 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Du logger inn, og der står det nå "add/edit photos" i kolonnen på venstre side. Gjør det ikke det hos deg da? Sikker på at du er innlogget? Trykk på den linken, og da får du et sånn "upload-vindu" til bilder. Just as simple as that... Jeg klarer å legge inn bilder, men ikke på selv profilbildet....Hvordan legger jeg inn bilde der? 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Du logger inn, og der står det nå "add/edit photos" i kolonnen på venstre side. Gjør det ikke det hos deg da? Sikker på at du er innlogget? Trykk på den linken, og da får du et sånn "upload-vindu" til bilder. Just as simple as that... Det står som et valg "set as default" - kommer bildet på profilbildet da? 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Du logger inn, og der står det nå "add/edit photos" i kolonnen på venstre side. Gjør det ikke det hos deg da? Sikker på at du er innlogget? Trykk på den linken, og da får du et sånn "upload-vindu" til bilder. Just as simple as that... Yes, det va de "default"-greiene.. 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Du logger inn, og der står det nå "add/edit photos" i kolonnen på venstre side. Gjør det ikke det hos deg da? Sikker på at du er innlogget? Trykk på den linken, og da får du et sånn "upload-vindu" til bilder. Just as simple as that... Hvordan endrer jeg bakgrunn? 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Du logger inn, og der står det nå "add/edit photos" i kolonnen på venstre side. Gjør det ikke det hos deg da? Sikker på at du er innlogget? Trykk på den linken, og da får du et sånn "upload-vindu" til bilder. Just as simple as that... Hvordan endrer/fjerner jeg proflilopplysningene (f.eks det "single"-opplysningene? 0 Siter
Line Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Hvordan endrer/fjerner jeg proflilopplysningene (f.eks det "single"-opplysningene? Du må nesten bare bruke de linkene som ligger der, det står jo hva som blir endret dersom du trykker på dem og lagrer... Jeg vet ikke hvordan man endrer bakgrunn og sånt, jeg har ikke satt meg så veldig inn i det 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.