Gå til innhold

Graviditetstest

Gjest Jeg er så spent...

Anbefalte innlegg

Gjest Jeg er så spent...
Skrevet

Hvor tidlig kan jeg teste meg?

Har en syklus på mellom 22 og 27 (sjelden) dager, i snitt 25 dager. Hadde mensen for 24 dager siden. Er det for tidlig å teste meg idag?

Skrevet

Du kan godt teste deg, men om resultatet blir negativt er det ikke sikkert du ikke er gravid av den grunn. Jeg ville ventet til dag 27, men det er jo også en sjanse for at den viser positiv i dag. Viser den positiv, er reultatet ikke feil.

Skrevet

Enig med Sofline, må bare legge til at så tidlig i det eventuelle svangerskapet er det best å teste med morgenurin, for da skal konsentrasjonen av hcg være størst, men det visste du sikkert. Lykke til:)

Skrevet

Tja, du riskierer å få en falsk negativ test fordi du tester litt tidlig.

Jeg hadde prøvd å vente til dag 27 helst. Men jeg vet det er vanskelig å vente :)

Gjest Jeg er så spent... Og litt redd
Skrevet

Tja, du riskierer å få en falsk negativ test fordi du tester litt tidlig.

Jeg hadde prøvd å vente til dag 27 helst. Men jeg vet det er vanskelig å vente :)

Jeg vet at det er lurt og vente, men det er sjelden at det går 27 ganger mellom hver mens, bare 8 ganger på to år. Stort sett er det mellom 22 og 25.

Dessuten, jeg er litt redd også. Det er ikke uvanlig å være det første gang? Selv om jeg ønsker meg barn. Det er så skummelt at jeg har lyst til å grine.

Skrevet

Jeg vet at det er lurt og vente, men det er sjelden at det går 27 ganger mellom hver mens, bare 8 ganger på to år. Stort sett er det mellom 22 og 25.

Dessuten, jeg er litt redd også. Det er ikke uvanlig å være det første gang? Selv om jeg ønsker meg barn. Det er så skummelt at jeg har lyst til å grine.

Det er helt normalt å være litt redd. Det å få barn er vel en av de største omveltningene man kan gjøre i livet. Så selv om man ønsker det, så er det litt skremmende.

Jeg kan trøste deg med at det blir greit! Det som føles overveldende og skummelt blir helt naturlig.

Fortell hva resultatet blir når du har teste, da!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...