Gjest Jeg er så spent... Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Hvor tidlig kan jeg teste meg? Har en syklus på mellom 22 og 27 (sjelden) dager, i snitt 25 dager. Hadde mensen for 24 dager siden. Er det for tidlig å teste meg idag? 0 Siter
Sofline Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Du kan godt teste deg, men om resultatet blir negativt er det ikke sikkert du ikke er gravid av den grunn. Jeg ville ventet til dag 27, men det er jo også en sjanse for at den viser positiv i dag. Viser den positiv, er reultatet ikke feil. 0 Siter
dolores83 Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Enig med Sofline, må bare legge til at så tidlig i det eventuelle svangerskapet er det best å teste med morgenurin, for da skal konsentrasjonen av hcg være størst, men det visste du sikkert. Lykke til:) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Tja, du riskierer å få en falsk negativ test fordi du tester litt tidlig. Jeg hadde prøvd å vente til dag 27 helst. Men jeg vet det er vanskelig å vente 0 Siter
Gjest Jeg er så spent... Og litt redd Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Tja, du riskierer å få en falsk negativ test fordi du tester litt tidlig. Jeg hadde prøvd å vente til dag 27 helst. Men jeg vet det er vanskelig å vente Jeg vet at det er lurt og vente, men det er sjelden at det går 27 ganger mellom hver mens, bare 8 ganger på to år. Stort sett er det mellom 22 og 25. Dessuten, jeg er litt redd også. Det er ikke uvanlig å være det første gang? Selv om jeg ønsker meg barn. Det er så skummelt at jeg har lyst til å grine. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Jeg vet at det er lurt og vente, men det er sjelden at det går 27 ganger mellom hver mens, bare 8 ganger på to år. Stort sett er det mellom 22 og 25. Dessuten, jeg er litt redd også. Det er ikke uvanlig å være det første gang? Selv om jeg ønsker meg barn. Det er så skummelt at jeg har lyst til å grine. Det er helt normalt å være litt redd. Det å få barn er vel en av de største omveltningene man kan gjøre i livet. Så selv om man ønsker det, så er det litt skremmende. Jeg kan trøste deg med at det blir greit! Det som føles overveldende og skummelt blir helt naturlig. Fortell hva resultatet blir når du har teste, da! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.