Gå til innhold

Jeg innrømmet det gjerne..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trener fordi det gir meg meulighet til å spise absolutt det jeg vil og samtidig ikke gå opp i vekt eller få dårlig helse..

Er jeg den eneste..?

Skrevet

Skulle ønske jeg klarte det samme......

Det er lett skal jeg si deg!

Men føler meg jo patetisk som ikke trener for andre grunner.

Koser meg med treninga, ikke misforstå, men motivasjonen er først og fremst at jeg kan spise alt jeg vil og ikke gå opp i vekt..

Skrevet

Jeg trener to dager i uka + går turer de andre dagen. På den måten kan jeg unne meg en del ekstra uten at vekta viser mer. Det er en klar motivasjon for å trene.

Skrevet

Hvilke andre grunner er det for å trene enn god helse og unne seg mer av det gode? Har aldri tenkt på at det ikke er helt vanlig tankegang.

Skrevet

Det er vel en helt ærlig sak? Hadde vært kjempefornøyd, jeg, hvis jeg hadde klart å trene regelmessig. Heldigvis har jeg en jobb der jeg stort sett er på beina, det har redda meg, tror jeg:)

Skrevet

Til dels jeg også, litt. Men mer for å være slank og at ting sitter litt der de skal, for å få mer overskudd i hverdagen og fordi jeg synes det er gøy!

Skrevet

Det er lett skal jeg si deg!

Men føler meg jo patetisk som ikke trener for andre grunner.

Koser meg med treninga, ikke misforstå, men motivasjonen er først og fremst at jeg kan spise alt jeg vil og ikke gå opp i vekt..

Spiller det noen rolle hva motivasjonen er? Og er det noen bedre grunn å trene fordi kroppen skal se bedre ut - slik mange hevder?

Hehe, du får ta en L'oreal, og si du trener fordi du fortjener det.

Selv trener jeg rett og slett fordi jeg elsker det. Jeg driter i vekt og forberenning og kalorier og utseende, men registrerer at treningen har mange positive "bivirkninger".

Skrevet

Jeg trener for å se bra ut på stranda på sommern.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...