Gå til innhold

favorittsjokolade

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det står mellom Toffin og Stratos med nøtter.

• Svar 58
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dirflos79

5

• jubalong70

4

• Osiris

2

• leni76

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

twist sjokoladen med kokos :-D

Da kan du bli bestevennen min, for den liker ikke jeg :)

Skrevet

Jeg har fått en ny, melkesjokolade med dajm :o)

Og så er den så stor...

Skrevet

Den runde sjokoladen med smarties i Candy King sitt smågodt. Også fylte små bringebærsjokolader. :)

Skrevet

Kommer alltid tilbake til Freias melkesjokolade. :)

Men jeg er også veldig glad i sånne små bringebærgelétopper fra Nidar. Og spesialsjokolade.

Også har jeg to engelske favoritter som jeg alltid sørger for å få med meg derfra: Aero og Terry's melkesjokolade med en touch av appelsin. Det er godt, det! :))

Skrevet

Melkesjokolade, crispo, stratos, kvikk lunsj, toppris, gullbrød, melkesjokolade med daim, japp, snickers, twix, new energy, bounty...

Ja, du skjønner;)

Skrevet

Da kan du bli bestevennen min, for den liker ikke jeg :)

:-D Kva er din favoritt då?

Skrevet

Dajm!!! Definitivt.... eller sånn krokanrull....sjokolade og krokan...mmmmmmmmm

Eller mørsk sjokoladesaus,....på is.....

mmmmm

Skrevet

Nå i kveld fikk jeg smake en sjokolade som gjør at jeg tror jeg vil endre mitt tidligere svar. Freia Premium 70% Dark Raspberry. Nydelig!

Skrevet

Sea shells, tror det er belgisk sjokolade. Eller Cuba, Troika eller de fleste sjokoladene fra Freia.

Skrevet

Åja, men den og er kjempegod :-D

Ja, gjett!!! Dessverre er det favoritten til både mannen min og de to døtrene. Lurer på hva jeg skal gjøre for at ikke minstemann får den som favoritt også... Kanskje begynne å fôre ham med Kokos allerde nå :)

Skrevet

Ja, gjett!!! Dessverre er det favoritten til både mannen min og de to døtrene. Lurer på hva jeg skal gjøre for at ikke minstemann får den som favoritt også... Kanskje begynne å fôre ham med Kokos allerde nå :)

hehe ja det kan du jo prøve på :-)

Skrevet

Mørk sjokolade, gjerne med fyll.

Monolit, Lohengrin, turkish delight som var i twistposen for mange år siden.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...