Gå til innhold

Er du lett å bli kjent med?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ganske vanskelig å bli kjent med. Er ikke vanskelig å prate med og prater lett med andre, men jeg holder god avstand lenge. Liker ikke slippe noen for tett på meg. I alle fall ikke for fort.

Var i selskap i helgen og der var det mange ukjente. Venninnen min (som jeg ville trodd var mer reservert) babler i vei og gir av seg selv, mens jeg ikke har lyst til det.

Hva er mest vanlig? Hvordan er du?

Skrevet

Jeg kan snakke med de fleste og har ingen problem med å snakke med folk jeg ikke kjenner.

Skrevet

Jeg vet ikke hva som er mest vanlig, men jeg babler.

Eller rettere sagt prater mye tull. Det er gøy når man møter nye mennesker med akkurat samme (syke) humor.

Skrevet

Jeg kan snakke med de fleste og har ingen problem med å snakke med folk jeg ikke kjenner.

Ja, men vil du bli kjent med dem, sånn på ordentlig? Eller er det mest selskapssnakk?

Skrevet

Ja, men vil du bli kjent med dem, sånn på ordentlig? Eller er det mest selskapssnakk?

Nei, jeg gidder ikke å bli ordentlig kjent med så mange så det blir mest selskapssnakk.

Skrevet

I yngre alder, var jeg beskjeden.

I mange år var jeg ansatt i vikarbyrå og måtte raskt lære meg å skifte miljøer og bli kjent med nye folk hele tiden. Dette hadde jeg godt av. Er ikke lenger særlig beskjeden.

Skrevet

Jeg er altfor sjenert, spesielt i startfasen. Er som regel heller en lytter enn en taler.

Trives stort sett med det, men ønsker ofte jeg hadde turt å ta kontakt med jenter.

Skrevet

Jeg er altfor sjenert, spesielt i startfasen. Er som regel heller en lytter enn en taler.

Trives stort sett med det, men ønsker ofte jeg hadde turt å ta kontakt med jenter.

Hehe, her inne er du da svært så bråkjekk.

Skrevet

Hehe, her inne er du da svært så bråkjekk.

SÅ bråkjekk er jeg da ikke. Men DOL er noe annet enn real life.

Skrevet

Kommer lett i prat med folk, og kan prate om det meste i festlige lag! Blir sett på som sosial og utadvendt med masse godt humør og gode vitser!

Men det jeg bærer på innerst i sjela er det få som kjenner til. Ganske lukka der ja, så de fleste som tror de kjenner meg, ser nok på meg som et et ganske sorgløst og sterkt menneske som takler det meste!

De skulle bare visst!

Skrevet

Da jeg var yngre så var jeg håpløs på "small talk", og var sikkert verdens kjedeligste bordkavaler.

Føler det er noe som kommer litt med alder og erfaring, og nå slipper jeg meg mye mer løs og fleiper og tuller, uten å være redd for å drite meg ut.

Så jeg tror jeg er relativt lett å bli kjent med, men ikke alltid jeg velger å bli for godt kjent selv.

Gjest Pontiac
Skrevet

Jeg kan være skikkelig sosial og gjør meg gjerne bemerket som trygg, selvsikker og sosial i begynnelsen på ny jobb ol.

Men helt innpå meg kommer de aller færreste.

Skrevet

SÅ bråkjekk er jeg da ikke. Men DOL er noe annet enn real life.

:)

Er man mer som man er inni seg her inne, enn man er i RL?

Skrevet

:)

Er man mer som man er inni seg her inne, enn man er i RL?

":) Er man mer som man er inni seg her inne, enn man er i RL?"

Tja...Blir vel på samme måte som på fylla, tror du ikke?

Litt lettere å åpne seg, spesielt siden det er et anonymt forum.

Skrevet

":) Er man mer som man er inni seg her inne, enn man er i RL?"

Tja...Blir vel på samme måte som på fylla, tror du ikke?

Litt lettere å åpne seg, spesielt siden det er et anonymt forum.

Joda, det er sikkert sant. Men jeg føler meg ikke anonym, selv om jeg er det. Får jeg pepper for en kommentar føler jeg meg teit selv om ingen kjenner meg. Så sånn sett er fylla bedre, det er svært lite som går innpå en.

Skrevet

Jeg er lett å bli kjent med. Men det er noen jeg ikke klarer å prate så godt med. Det er de som bare svarer i enstavelsesord og ikke gir noe av seg selv :)

Skrevet

Joda, det er sikkert sant. Men jeg føler meg ikke anonym, selv om jeg er det. Får jeg pepper for en kommentar føler jeg meg teit selv om ingen kjenner meg. Så sånn sett er fylla bedre, det er svært lite som går innpå en.

"Får jeg pepper for en kommentar føler jeg meg teit selv om ingen kjenner meg. Så sånn sett er fylla bedre, det er svært lite som går innpå en."

For en latterlig kommentar!

Skrevet

"Får jeg pepper for en kommentar føler jeg meg teit selv om ingen kjenner meg. Så sånn sett er fylla bedre, det er svært lite som går innpå en."

For en latterlig kommentar!

åh, hvorfor det?

Skrevet

Jeg er omtrent som deg. Jeg kan godt konversere med fremmede, men det tar litt tid før jeg tør å åpne meg. Da må jeg virkelig føle at personen er til å stole på, og virkelig ønsker å være vennen min.

Derfor har jeg ganske få, men veldig gode venner :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...