Gå til innhold

hjeelp, hva er skjedd med dataen

Gjest nederst på skjermen er borte

Anbefalte innlegg

Gjest nederst på skjermen er borte
Skrevet

En onkel har lånt den bærbare pc`en min i kveld. Nå er den nederste linja på skjermen borte. Der som skal stå klokke og alle disse ikonene som sier noe om internett, antivirus osv.

Jeg får heller ikke frem den knappen "Start" og så avslutt.

Hva har skjedd????

Skrevet

Kanskje han har dratt den helt ned til bunn? Ta musa helt ned på skjermen og se om du får opp en sånn dobbelt-pil så du kan dra...

Ellers så går det an å legge den både på toppen og sida. Du kan trykke start-tasten for å se hvor den dukker opp.

Gjest hjeeelp
Skrevet

Kanskje han har dratt den helt ned til bunn? Ta musa helt ned på skjermen og se om du får opp en sånn dobbelt-pil så du kan dra...

Ellers så går det an å legge den både på toppen og sida. Du kan trykke start-tasten for å se hvor den dukker opp.

Nei får ikke frem noen dobbelt pil. Vet heller ikke hvor start tasten er på dataen. Har en bærbar pc. Vet ikke om det er slikt på den lille greia jeg har. Ååå jeg blir så frustrert ;o)

Gjest hjeeelp
Skrevet

Nå fant jeg forrestn start tasten. Takk for tipset om den. Men de andre ikona er helt borte. Skal se om det hjelper å restarte maskina her. Arrgghhh

Gjest lurer litt ja
Skrevet

fant ikonene nå men de har lagt seg på høyre side av skjermen. Må dra de ut for å få se dem og dette er veldig upraktisk.

Håper noen her inne vet svaret på hvordan jeg skal få den nederst på skjermen igjen

Skrevet

fant ikonene nå men de har lagt seg på høyre side av skjermen. Må dra de ut for å få se dem og dette er veldig upraktisk.

Håper noen her inne vet svaret på hvordan jeg skal få den nederst på skjermen igjen

Ta tak i dei med musa og dra dei ned igjen :-)

Skrevet

Ta tak i dei med musa og dra dei ned igjen :-)

Presiserer: _Datamusa_ :-)

Skrevet

Presiserer: _Datamusa_ :-)

hehe ja det var den eg meinte ja ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...