Gå til innhold

SSRI - Summing i hodet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei, jeg går på Efexor, og etter at jeg økte dosen så har jeg fått mye øresus. Jeg mener å ha lest at dette er en bivirkning på Efexor iallfall.

Hei Jente31

Ser at du er svært aktiv her inne. Hvordan går det med deg for tiden?

Hvor lenge har du hatt 'øresus', og hvor lenge må man vente før den forsvinner?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/265362-ssri-summing-i-hodet/#findComment-2133981
Del på andre sider

Gjest Jente31

Hei Jente31

Ser at du er svært aktiv her inne. Hvordan går det med deg for tiden?

Hvor lenge har du hatt 'øresus', og hvor lenge må man vente før den forsvinner?

Hei lof, jeg har hatt denne summingen siden jeg økte dosen (1 1/2 mnd), og aner ikke om den vil forsvinne, og evt når.. :( håper noen andre kan svare)

Og jotakk, det går bedre med meg!:-) Jeg er sakte men sikkert i ferd med å bli meg selv igjen. Herlig..Er bare om å gjøre å ikke gape over for mye på en gang nå. Har en tendens til det..

Jeg er innom her noen ganger i løpet av dagen, men ikke så lenge om gangen. Jeg synes det er en fin måte å ta "pause" på fra de hverdagslige aktivitetene, for jeg har ikke ro i meg til å "bare" sitte rolig:) så jeg forsøker å hjelpe der jeg kan, for jeg har fått så mye god hjelp/råd selv.

Hvordan går det med deg da??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/265362-ssri-summing-i-hodet/#findComment-2134100
Del på andre sider

Hei lof, jeg har hatt denne summingen siden jeg økte dosen (1 1/2 mnd), og aner ikke om den vil forsvinne, og evt når.. :( håper noen andre kan svare)

Og jotakk, det går bedre med meg!:-) Jeg er sakte men sikkert i ferd med å bli meg selv igjen. Herlig..Er bare om å gjøre å ikke gape over for mye på en gang nå. Har en tendens til det..

Jeg er innom her noen ganger i løpet av dagen, men ikke så lenge om gangen. Jeg synes det er en fin måte å ta "pause" på fra de hverdagslige aktivitetene, for jeg har ikke ro i meg til å "bare" sitte rolig:) så jeg forsøker å hjelpe der jeg kan, for jeg har fått så mye god hjelp/råd selv.

Hvordan går det med deg da??

Har vært sykemeldt siden 21. desember. Mange ganger har jeg trodd at jeg er blitt bedre, for så å fått en ny nedtur. Nå tror jeg enda en gang at jeg er blitt bedre. Forskjellen nå er at mye tyder på at Seroxaten skal begynne å virke. Tidligere har jeg ligget under terapeutisk nivå. Denne summingen i hodet tar jeg som et tegn på at medisinen har effekt.

Skal bli pappa for 2. gang om noen dager, og er sykemeldt ut resten av februar.

Hilsen en stadig optimistisk lof

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/265362-ssri-summing-i-hodet/#findComment-2134616
Del på andre sider

Gjest Jente31

Har vært sykemeldt siden 21. desember. Mange ganger har jeg trodd at jeg er blitt bedre, for så å fått en ny nedtur. Nå tror jeg enda en gang at jeg er blitt bedre. Forskjellen nå er at mye tyder på at Seroxaten skal begynne å virke. Tidligere har jeg ligget under terapeutisk nivå. Denne summingen i hodet tar jeg som et tegn på at medisinen har effekt.

Skal bli pappa for 2. gang om noen dager, og er sykemeldt ut resten av februar.

Hilsen en stadig optimistisk lof

Vi får bare banke i bordet og håpe og tro at det er medisinen som begynner å virke hos deg også!:-)

Jeg har opplevd det samme som deg, trodd at jeg var blitt bedre for så å bare lure meg selv. Men nå merker jeg at jeg er i ferd med å få tilbake kreftene, gradvis, og at jeg gradvis også blir meg selv igjen. Er bare om å gjøre å unngå å vaske hele huset:-)

Ellers var det kjempe hyggelig å høre at du skal bli pappa for 2.gang i disse dager. Utrolig koselig tid som venter deg da..Det unner jeg deg! Herlig med barn..

Så ha troen på at det går fremover!! Og lykke til med den herllige tiden som venter dere, og god bedring.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/265362-ssri-summing-i-hodet/#findComment-2134831
Del på andre sider

Annonse

Vi får bare banke i bordet og håpe og tro at det er medisinen som begynner å virke hos deg også!:-)

Jeg har opplevd det samme som deg, trodd at jeg var blitt bedre for så å bare lure meg selv. Men nå merker jeg at jeg er i ferd med å få tilbake kreftene, gradvis, og at jeg gradvis også blir meg selv igjen. Er bare om å gjøre å unngå å vaske hele huset:-)

Ellers var det kjempe hyggelig å høre at du skal bli pappa for 2.gang i disse dager. Utrolig koselig tid som venter deg da..Det unner jeg deg! Herlig med barn..

Så ha troen på at det går fremover!! Og lykke til med den herllige tiden som venter dere, og god bedring.

Takk for det. Har heldigvis fått hjelp av mamma nå. Kan slappe av med bedre samvittighet. Timene på ettermiddagen er værst, og summingen i hodet har ikke vist tegn til å forsvinne ennå. Bortsett fra det går det fremdeles ok.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/265362-ssri-summing-i-hodet/#findComment-2137464
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...