Gå til innhold

Fotoautomat

Anbefalte innlegg

Gjest PiaLillian
Skrevet

Noen som vet om det finnes en slik automat i Stavanger?

Skrevet

Passbilde på gang?

Skulle tro det finnes en fotoautomat der, ja, selv om disse blir sjeldnere og sjeldnere.

Dra til fotografen eller lensmannskontoret.

Gjest PiaLillian
Skrevet

Passbilde på gang?

Skulle tro det finnes en fotoautomat der, ja, selv om disse blir sjeldnere og sjeldnere.

Dra til fotografen eller lensmannskontoret.

Nei, det er til et visum. :)

Skrevet

Nei, det er til et visum. :)

Fett, Kina?

Jeg var der i fjor og måtte sende inn bilde. Skulle egentlig være passbilde, men jeg sendte et vanlig skolefoto. Ikke noe problem.

Gjest PiaLillian
Skrevet

Fett, Kina?

Jeg var der i fjor og måtte sende inn bilde. Skulle egentlig være passbilde, men jeg sendte et vanlig skolefoto. Ikke noe problem.

Nei, Venezuela faktisk.. :)

Skrevet

Nei, Venezuela faktisk.. :)

Fett! Ferie?

Var der i fjor, men bare på flyplassområdet utenfor Carácas.

Tenkt deg til Salto Angel, aller bare chille på karibiske strender i Maracaibosjøen?

Gjest Tacomix
Skrevet

Dette har jeg sett. Men hvor så jeg dette sist? Mener det er en på togstasjonen, vet ikke om det stemmer da.

Jeg har sett det en annen gang også, husker ikke om det isåfall bare var i min drøm. Men mener hvertfall at det er en slik på togstasjonen.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Kjør fort forbi en fotoboks. Husk å smile pent! :D

Caloni Makaroni
Skrevet

På passkontoret på politistasjonen pleier det gjerne å være en.

Gjest PiaLillian
Skrevet

Dette har jeg sett. Men hvor så jeg dette sist? Mener det er en på togstasjonen, vet ikke om det stemmer da.

Jeg har sett det en annen gang også, husker ikke om det isåfall bare var i min drøm. Men mener hvertfall at det er en slik på togstasjonen.

Takk.. Da får jeg sjekke der! :)

Gjest Tacomix
Skrevet

Takk.. Da får jeg sjekke der! :)

Håper du finner en fotoautomat. Jeg husker fortsatt ikke hvor jeg så dette sidt, men jeg mener det er noen her og der i sentrum!

Lykke til på fotoautomat jakt uansett når du tar den.

Gjest PiaLillian
Skrevet

Håper du finner en fotoautomat. Jeg husker fortsatt ikke hvor jeg så dette sidt, men jeg mener det er noen her og der i sentrum!

Lykke til på fotoautomat jakt uansett når du tar den.

Jeg får ta en jakt i morgen. Er det på togstasjonen i sentrum du mener?

Gjest Tacomix
Skrevet

Jeg får ta en jakt i morgen. Er det på togstasjonen i sentrum du mener?

Ja, det er på togstasjonen i sentrum jeg mener. Håper det er en vanlig fotoautomat der. Har hvertfall hvert det.

Gjest PiaLillian
Skrevet

Ja, det er på togstasjonen i sentrum jeg mener. Håper det er en vanlig fotoautomat der. Har hvertfall hvert det.

Takk! Fikk tatt bilder på togstasjonen i dag! :)

Gjest Tacomix
Skrevet

Takk! Fikk tatt bilder på togstasjonen i dag! :)

Takk for at du informerte meg om din fototur idag. Da huska jeg rett at det var fotoautomat der.

Håper bildene ble bra!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...