tusen Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Noen måneder etter fødsel for tre år siden fikk jeg anfall av uregelmessig hjerterytme og mye ekstraslag. Dette vedvarte i større og mindre grad til jeg fikk mitt andre barn for ett år siden hvor anfallene ble verre og det ble tilslutt påvist atrieflimmer og atrietachykardi. Tar nå Selo-Zok for dette (siden september) Har vært mye svimmel helt siden andre fødsel og det er ikke funnet noe samsvar mellom dette og hjerteproblemene. Den siste tiden har svimmelheten blitt mye verre, og føler meg i generelt dårlig almenntilstand. Også vært plaget med nummenhetsfølelse/sitringer i ene delen av kroppen, samt lysglim foran øynene. Blitt utredet grundig for dette, bla med MR, uten at man har funnet noe annet enn litt lav kalium. Kom akkurat over en artikkel hvor det stod om magnesiummangel iforhold til svimmelhet og hjerterytmeforstyrrelser, og lurer nå på om det kunne ha noe for seg å få tatt en fullblodsanalyse?? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/265370-magnesiummangel/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.