Gjest zakkoo Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Noen som har brukt antinalariamiddelet malarone? Må innrømme at det var litt skremmende å lese advarslene om alt du kunne få. Bl a håravfall, impotens, depresjoner, mareritt... Men det ser ut til å ha gått greit foreløpig. 0 Siter
kamazi Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Ja. Minst skumle malariamedisin der klorokin ikke duger. 0 Siter
Sofline Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Hvor er du siden du tar malariamedisin? Jeg har fått resept på et annet middel som heter doxycyclin. Det er mye billigere og virker også forebyggende ovenfor andre sykdommer. Men malarone regnes generelt som et middel med få bivirkninger. Du skal ikke være bekymret for å bli skallet. :-) 0 Siter
Gjest zakkoo Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Hvor er du siden du tar malariamedisin? Jeg har fått resept på et annet middel som heter doxycyclin. Det er mye billigere og virker også forebyggende ovenfor andre sykdommer. Men malarone regnes generelt som et middel med få bivirkninger. Du skal ikke være bekymret for å bli skallet. :-) Vi snakker Zimbabwe. 0 Siter
Gjest zakkoo Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Er du der nå? Nei. Men jeg må fortsette å stappe i meg tablettene noen uker etter turen. 0 Siter
Sofline Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Nei. Men jeg må fortsette å stappe i meg tablettene noen uker etter turen. En uke står det i reisemedisinboka mi. :-) Men har du ikke opplevd noen bivirkninger ennå, så får du det neppe nå. 0 Siter
Gjest zakkoo Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 En uke står det i reisemedisinboka mi. :-) Men har du ikke opplevd noen bivirkninger ennå, så får du det neppe nå. Hm, jeg fikk beskjed om to uker. Satser på at jeg klarer meg. Disse malariamidlene kan faktisk være litt farlige på andre måter. Man kan bli smitta uten å merke det før prosessen har kommet ganske langt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.