Gjest midia Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Jeg får så fryktelig svie i øynene når jeg er i bassenget, tårene triller. Sist jeg var der merket jeg det i nese og hals også. Basseng 1 dag i uka er noe som følger jobben min så jeg slipper ikke unna. Kan allergien forværre seg når jeg fortsetter å være der uke etter uke? 0 Siter
Gjest nyah_lita84 Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 Noen reagerer jo så kraftig på klor at de må holde seg unna.. Har du snakket med legen din? 0 Siter
Lurveline Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 Fant et spørsmål om dette, stillt til Christian Anker her på dol: http://www.doktoronline.no/section/lifestyle/?action=showQA&DocumentId=155 0 Siter
Gjest midia Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 Noen reagerer jo så kraftig på klor at de må holde seg unna.. Har du snakket med legen din? Nei jeg har ikke snakket med legen, jeg kan ikke velge bort bassenget så eneste er vel å få allergitabletter kanskje? 0 Siter
Gjest midia Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 Fant et spørsmål om dette, stillt til Christian Anker her på dol: http://www.doktoronline.no/section/lifestyle/?action=showQA&DocumentId=155 Svømmebriller ja, men jeg er veldig avhengig av å se ordentlig og må ha all fokus på den jeg bader sammen med så det er nok uaktuelt med svømmebriller. 0 Siter
Gjest nyah_lita84 Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Nei jeg har ikke snakket med legen, jeg kan ikke velge bort bassenget så eneste er vel å få allergitabletter kanskje? Det blir jo opp til legen å avgjøre.. =) 0 Siter
Gjest midia Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Det blir jo opp til legen å avgjøre.. =) Jo det kan hende det, men hvis jeg må slutte med badinga så må jeg slutte i jobben min Det skal vel mere til enn dette for at jeg vil gå fra jobbe min. 0 Siter
Gjest nyah_lita84 Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Jo det kan hende det, men hvis jeg må slutte med badinga så må jeg slutte i jobben min Det skal vel mere til enn dette for at jeg vil gå fra jobbe min. Det er det vel bare du som vet =) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.