Gjest midia Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Dere som så det nå, døde Denny eller? ååå det er ihvertfall ille Vet du om det kommer flere episoder enn 27? 0 Siter
Dorthe Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Det kommer sikkert nye episoder for jeg har sett mange flere. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Dette var den siste i sesong 2, men det er laget flere episoder. 0 Siter
stromme Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Om Danny døde? Det vet vi ikke før neste episode ;o) Trooooor dette vare siste episode foreløpig, og at frustrerte Fruer kommer neste uke. Æsj. 0 Siter
Bassisten Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Det er ein episode igjen av sesong to. Altså ein til før det blir pause og dei teite fruene overtar... :-P 0 Siter
Gjest midia Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Det er ein episode igjen av sesong to. Altså ein til før det blir pause og dei teite fruene overtar... :-P Ja i avisen min står det at dette var episode 26 av 27. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Om Danny døde? Det vet vi ikke før neste episode ;o) Trooooor dette vare siste episode foreløpig, og at frustrerte Fruer kommer neste uke. Æsj. dobbelæsj 0 Siter
Gjest midia Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Det kommer sikkert nye episoder for jeg har sett mange flere. hurra! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Håper han overlever!! Han er bare såååå søøøt!!! *sukk* 0 Siter
Gjest midia Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Dette var den siste i sesong 2, men det er laget flere episoder. I følge min avis var dette nest siste episode. 0 Siter
Atene Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Dør Danny eller ikke????? Det kan du finne ut selv. Google "Grey's Anatomy episode guide". 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 I følge min avis var dette nest siste episode. Ok, jeg har ikke fulgt med jeg, sjø. Har bare lastet ned sesong 2, men den gikk bare til episode 27. Trodde det var den som gikk i kveld, ettersom midia spurte om det var flere ep. etter 27. 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Det kan du finne ut selv. Google "Grey's Anatomy episode guide". Har funnet svaret jeg lette etter. Men likte det ikke. Kan jeg be de spille inn en alternativ episode tror du? ;o) 0 Siter
Gjest midia Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Håper han overlever!! Han er bare såååå søøøt!!! *sukk* Ja det er akkurst det han er 0 Siter
Sofline Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Dør Danny eller ikke????? Han overlever operasjonen og frir til Izzie, men så dør han av uventede komplikasjoner senere. 0 Siter
Atene Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Har funnet svaret jeg lette etter. Men likte det ikke. Kan jeg be de spille inn en alternativ episode tror du? ;o) Hvis du får til det, kan du få sparket ut fjotten Shepherd samtidig? 0 Siter
Gjest togli Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Han overlever operasjonen og frir til Izzie, men så dør han av uventede komplikasjoner senere. Åh, neeeei!! *hulk* 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Hvis du får til det, kan du få sparket ut fjotten Shepherd samtidig? Will do my very best ) 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Han overlever operasjonen og frir til Izzie, men så dør han av uventede komplikasjoner senere. Vurderer sterkt å kutte å se den serien når de skal være så dumme! ( Eventuelt klage å be de spille inn en alternativ episode da... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.