Gå til innhold

Grays Anatomy

Anbefalte innlegg

Gjest Princess Peach
Skrevet

Må man være husmoremne for å vaske opp etter seg?

Og det er riktig at du ikke har sett det, for hun har aldri prøvd.

Jeg liker Alex best, jeg. Tror jeg. Liker ikke dama til George, de ser ut som mor og sønn.

Nei, men har det vært situasjoner hvor det har vært naturlig at hun har prøvd?

Vet ikke hvem George er sammen med, sist gang jeg så ham sammen med noen var det med den sykepleieren som ga ham syfilis.

Og dessuten: Hva er dealen med hamsterfjeset til Meredith?

• Svar 83
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Babette

16

• DarkPink

9

• Sofline

6

• Snorkfrøken

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Nei, men har det vært situasjoner hvor det har vært naturlig at hun har prøvd?

Vet ikke hvem George er sammen med, sist gang jeg så ham sammen med noen var det med den sykepleieren som ga ham syfilis.

Og dessuten: Hva er dealen med hamsterfjeset til Meredith?

Snakk så jeg forstår deg, jente. Hamsterfjes? Deal (or nor deal)?

Kan du snakke litt langsommere?

Poenget er altså at Christina sa at hun ikke vasker opp, vasker eller vasker klær. Får håpe hun vasker sin egen korpus.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Snakk så jeg forstår deg, jente. Hamsterfjes? Deal (or nor deal)?

Kan du snakke litt langsommere?

Poenget er altså at Christina sa at hun ikke vasker opp, vasker eller vasker klær. Får håpe hun vasker sin egen korpus.

Ok, hvis hun sa det så. Synes uansett hun er kul. :)

Fjeset til Meredith er jo en eneste stor trutmunn og noen bittesmå, gjenrynkede øyne. Er det liksom meningen at det skal være søtt?

Skrevet

Oh, hello...! Har jeg virkelig forsømt meg så, siden jeg ikke har orket å se en hel episode av serien? Han var jo ikke akkurat direkte stygg. Hmf, det må jeg ta til etteretning :)

Der ser du hva du har gått glipp av!!!

Skrevet

Vurderer sterkt å kutte å se den serien når de skal være så dumme! :o(

Eventuelt klage å be de spille inn en alternativ episode da...

Nei, du må ikke kutte ut. Men trist blir det, så finn frem lommetørkle. Jeg klarte ikke vente og lastet ned det som hittil er vist i USA av sesong 3 også. Har grått i en uke, jeg. *sukk*

Det blir bedre etter hvert.

:)

Skrevet

Men hun kan ikke en gang vaske opp! Slettere husmoremne finner du ikke!

Izzy er faktisk skikkelig flink til å bake. (Sesong 3)

Jeg er også "dårlig" til å vaske opp, men det er bare sånn at jeg slipper å gjøre det.

:)

Skrevet

Ok, hvis hun sa det så. Synes uansett hun er kul. :)

Fjeset til Meredith er jo en eneste stor trutmunn og noen bittesmå, gjenrynkede øyne. Er det liksom meningen at det skal være søtt?

Ja, Meredith er kjempesøt. Og er det rart hun ser trøtt ut, så lange dager som de har på sykehuset.

Men Addison ser ut som en dragartist.

Skrevet

Ja, Meredith er kjempesøt. Og er det rart hun ser trøtt ut, så lange dager som de har på sykehuset.

Men Addison ser ut som en dragartist.

Jeg synes Meredith er mer hamster enn søt. Hun er sånn "flinkis-søt" jente som jeg ikke kan fordra.

Men Izzie, hun er bare tvers igjennom nydelig både på innsiden og utsiden. Fy fader for ei dame.

Og han som var utro med kona til McDreamy... Yum!!

Skrevet

Jeg synes Meredith er mer hamster enn søt. Hun er sånn "flinkis-søt" jente som jeg ikke kan fordra.

Men Izzie, hun er bare tvers igjennom nydelig både på innsiden og utsiden. Fy fader for ei dame.

Synes du Izzie var så nydelig når hun mista helt grepet og kanskje tok livet av mannen hun elsker altså?

Skrevet

Synes du Izzie var så nydelig når hun mista helt grepet og kanskje tok livet av mannen hun elsker altså?

Jah =)

Skrevet

Jeg synes Izzie er fryktelig hysterisk. Hun er pen og snill, men jeg synes hun lager for mye drama.

Meredith gjør for så vidt også det, pluss at hun er selvopptatt og ofte sur og innesluttet. Men søt er hun. Og glad i dyr.

Jeg liker nok Alex best.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Flinkis-søt, ja. Og sånn hamsterfjes som f.eks. Meg Ryan har. Litt for mye botox, kanskje?

Skrevet

Flinkis-søt, ja. Og sånn hamsterfjes som f.eks. Meg Ryan har. Litt for mye botox, kanskje?

Synes du ikke Meg Ryan er pen heller? Hun er da aldeles fortryllende. Naturlig og sjarmerende i tillegg.

Har du noe i mot skoleflinke jenter?

Gjest Princess Peach
Skrevet

Synes du ikke Meg Ryan er pen heller? Hun er da aldeles fortryllende. Naturlig og sjarmerende i tillegg.

Har du noe i mot skoleflinke jenter?

Naturlig, Meg Ryan? Ja, kanskje før, men nå ser hun ihjeloperert ut.

Skrevet

Naturlig, Meg Ryan? Ja, kanskje før, men nå ser hun ihjeloperert ut.

Er hun operert i trynet? Det har jeg ikke fått med meg. Og det hadde jeg virkelig ikke trodd om henne, altså.

Men naturlig går ikke bare på utseendet, det er noe med vesenet og væremåten. Man kan godt være tilgjort og uten botox, silikon og sminke (Vigdis Hjorth).

Eller motsatt - ha et naturlig vesen til tross for at man er fikset og stashet både her og der.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Er hun operert i trynet? Det har jeg ikke fått med meg. Og det hadde jeg virkelig ikke trodd om henne, altså.

Men naturlig går ikke bare på utseendet, det er noe med vesenet og væremåten. Man kan godt være tilgjort og uten botox, silikon og sminke (Vigdis Hjorth).

Eller motsatt - ha et naturlig vesen til tross for at man er fikset og stashet både her og der.

Hun har tatt utrolig mye kollagen eller hva det er i leppene.

Jeg har egentlig aldri likt Meg Ryan, nei. Synes hun virker tilgjort og "åååå, så søt og uskyldig jeg er, ser dere ikke det, da!".

Men hver sin smak.

En jeg synes er pen og naturlig er Toni Collette.

Skrevet

Hun har tatt utrolig mye kollagen eller hva det er i leppene.

Jeg har egentlig aldri likt Meg Ryan, nei. Synes hun virker tilgjort og "åååå, så søt og uskyldig jeg er, ser dere ikke det, da!".

Men hver sin smak.

En jeg synes er pen og naturlig er Toni Collette.

Jeg vet dessverre ikke hvem denne Toni er. Og når det gjelder Meg har jeg kun sett henne i rollene hennes.

Skrevet

Hehe, ja. Jeg synes i hvertfall ikke noen av dem er særlig pene.

Men Kiera Knightly er for meg den o store Dronningen over naturlig skjønnhet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...