Gå til innhold

-22 kalde her nå.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Brrrrrrrrrrrr¨

Hvor kaldt hos dere i dag?

• Svar 57
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Snorkfrøken

11

• Sofline

6

• mrxx

4

• Babette

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest Princess Peach
Skrevet

Biltermometeret viste -9 da jeg kjørte hjem fra korøving i sta. Brrr!

Skrevet

Biltermometeret viste -9 da jeg kjørte hjem fra korøving i sta. Brrr!

Jeg så nettop på værmeldingen at det er meldt -29 kl 01:00 i natt.

Lurer på om jeg skal vurdere å lukke soveromsvinduet....

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg så nettop på værmeldingen at det er meldt -29 kl 01:00 i natt.

Lurer på om jeg skal vurdere å lukke soveromsvinduet....

Best å skalke alle luker!

Skrevet

Best å skalke alle luker!

Det spørs bare.. Men det er litt godt å legge seg i en fryser som gubben kaller det :o)

Har elektriske varmelaken så senga er god å varm når jeg legger meg..hvilket jeg burde tenke på å gjøre nå....*gjeeesp*

:o)

Skrevet

-14 her nå, hos min kjære var det for en liten time siden -18. Kaldt ja! :o)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Det spørs bare.. Men det er litt godt å legge seg i en fryser som gubben kaller det :o)

Har elektriske varmelaken så senga er god å varm når jeg legger meg..hvilket jeg burde tenke på å gjøre nå....*gjeeesp*

:o)

Det er deilig når rommet er akkurat passe kaldt, men ikke for kaldt. Da er det bra med varmelaken. :)

Ellers pleier jeg å bruke typen som varmelaken hvis jeg fryser på føttene. Vrir meg sidelengs i en skikkelig ubehagelig stilling og stapper tærne mellom lårene hans. Hehe.

Skrevet

Det er deilig når rommet er akkurat passe kaldt, men ikke for kaldt. Da er det bra med varmelaken. :)

Ellers pleier jeg å bruke typen som varmelaken hvis jeg fryser på føttene. Vrir meg sidelengs i en skikkelig ubehagelig stilling og stapper tærne mellom lårene hans. Hehe.

Fryktelig populært går jeg ut ifra ? hihi

Jeg sluttet med det når jeg fikk varmelaken :o)

Skrevet

22!! Finnmarking?

Nei, bor nesten så midt i landet som det er mulig å komme. Brrrr Vurderer å sitte oppe i natt å fyre...

Skrevet

Nei, bor nesten så midt i landet som det er mulig å komme. Brrrr Vurderer å sitte oppe i natt å fyre...

Mo i Rana, ja!

Bor litt lenger sør, men her er det ikke SÅ kaldt.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Fryktelig populært går jeg ut ifra ? hihi

Jeg sluttet med det når jeg fikk varmelaken :o)

Han ligger så urolig til vanlig at jeg forbeholder meg retten til å plage ham med kalde tær en gang i mellom. :)

Skrevet

Mo i Rana, ja!

Bor litt lenger sør, men her er det ikke SÅ kaldt.

Er det ikke du som studerer til siv.ing.? Da vet vi jo hvor du bor. Det kan man så vidt jeg vet bare bli ett sted i kongeriket.

Skrevet

Er det ikke du som studerer til siv.ing.? Da vet vi jo hvor du bor. Det kan man så vidt jeg vet bare bli ett sted i kongeriket.

Jeg vet i hvert fall om to steder man kan bli det...

Skrevet

To dyner og varmeflaske gjør samme nytten. I hvertfall inntil man skal stå opp i morgen tidlig...

Skrevet

Jeg vet i hvert fall om to steder man kan bli det...

Dæven, må du rette på alt jeg skriver? Hehe....

Sier du det? Da har ting skjedd siden jeg gikk løs.

Da var det bare NTH.

Skrevet

Trondheim, ja! Men man kan også ta siv.ing.-grad i Stavanger, har jeg hørt. Men 95% av norske siv.ing-er utdannes i Trondheim.

Skrevet

Dæven, må du rette på alt jeg skriver? Hehe....

Sier du det? Da har ting skjedd siden jeg gikk løs.

Da var det bare NTH.

:-)

Man kan i hvert fall også bli sivilingeniør ved gamle landbrukshøyskolen på Ås.

Skrevet

:-)

Man kan i hvert fall også bli sivilingeniør ved gamle landbrukshøyskolen på Ås.

Nei, sivilagronom blir man på Ås. Og dette gir jeg meg aldri på.

Men nå sier zakkoo Stavanger, og det kan nok stemme.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...