Snorkfrøken Skrevet 7. februar 2007 Forfatter Skrevet 7. februar 2007 Mo i Rana, ja! Bor litt lenger sør, men her er det ikke SÅ kaldt. Jupp ) -23 i dag. Hvor mye lengere sør befinner du deg? 0 Siter
Gjest nyah_lita84 Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 - 14... ik vandt med slikt på vestlandet.... =) 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 Minus 6 her på sørlandet. Det snør lett og føles kaldere...Brrrr. Har fyrt opp i ovnen! 0 Siter
mrxx Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 Ikke så ille, 11 grader minus. Litt kaldere i går. Ingen som varmer deg da? 0 Siter
mrxx Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 Nei, bor nesten så midt i landet som det er mulig å komme. Brrrr Vurderer å sitte oppe i natt å fyre... Har dere ikke strøm der dere bor?...:-) 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 7. februar 2007 Forfatter Skrevet 7. februar 2007 +25. *sukk* Hvor i verden er du da? 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 7. februar 2007 Forfatter Skrevet 7. februar 2007 Har dere ikke strøm der dere bor?...:-) Ved har jeg gratis. Strøm koster penger. 0 Siter
mrxx Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 Ved har jeg gratis. Strøm koster penger. Slik har jeg det også, men litt grunnvarme om natten må man ha hvis det blir for kaldt. 0 Siter
Gjest superknullern Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 Går ikke ut på slike dager. Ligger heller inne og knuller. 0 Siter
Gjest zakkoo Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 Jupp ) -23 i dag. Hvor mye lengere sør befinner du deg? Trondheim. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 Det var -20 tidligere. Har ikke sjekket på en stund. Men for en gangs skyld er det "tørre" grader, så det går helt greit. Litt vind, men ikke så mye av det heller i dag. 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 7. februar 2007 Forfatter Skrevet 7. februar 2007 Slik har jeg det også, men litt grunnvarme om natten må man ha hvis det blir for kaldt. Tsss, mye billigere å jage gubben opp å fyre ) Han fyrer før han drar på jobb så er det godt å varmt når jeg og barna står opp vel en time senere ) 0 Siter
nick Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 *sukk* Hvor i verden er du da? Utlandet. Det er kaldt nå, bare 23 grader. 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 8. februar 2007 Forfatter Skrevet 8. februar 2007 Utlandet. Det er kaldt nå, bare 23 grader. At du ikke befant deg i Norge hadde jeg igunnen funnet ut helt på egen hånd ) Med mindre det var temperaturen i stua du henviste til ) Vi har forøvrig samme temperaturen i dag ( 0 Siter
mrxx Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Tsss, mye billigere å jage gubben opp å fyre ) Han fyrer før han drar på jobb så er det godt å varmt når jeg og barna står opp vel en time senere ) Slik gjør vi det hjemme også, jeg står opp først og fyrer opp. Jeg står opp kl 07 og de andre en halvtimes tid senere, da har jeg fyrt opp, hentet avisen og kokt kaffe til kona:-) Men vi har det varmt på kjøkkenet og badet da, med strøm 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.