Gå til innhold

DOL - unikt forum?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste at kun én person har blitt utestengt gjennom 10 år! Er MOD usedvanlig grei, eller er det kremtoppen av Norges befolkning som er samlet her?

Skrevet

Ikke fra dol, men fra psykiatri-forum..

OK. Hvor mange har blitt kastet ut herfra da?

Skrevet

OK. Hvor mange har blitt kastet ut herfra da?

Aner ikke.

Skrevet

Hørtes ut som noe rabiat sludder. Men å kaste ut er ikke så lett her.

Gjest LOTUS78
Skrevet

Det er kun 1 fra psykiatri som har vært utestengt over lengre tid, vi snakker om noen mnd. Ellers er det flere som fra en tid til annen blir utestengt over en kortere periode. Vet ikke om noe blir utestengt for all fremtid, det tror jeg ikke går heller.

Skrevet

Det er kun 1 fra psykiatri som har vært utestengt over lengre tid, vi snakker om noen mnd. Ellers er det flere som fra en tid til annen blir utestengt over en kortere periode. Vet ikke om noe blir utestengt for all fremtid, det tror jeg ikke går heller.

Heh, det er jo bare å opprette en ny bruker!

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Heh, det er jo bare å opprette en ny bruker!

Klart man kan det, hvis man gidder.

Hadde jeg blitt utestengt fra dol, så hadde jeg tenkt at det ikke var et blivende sted for meg heller.

Jeg hadde hatt høyere selvfølelse enn at jeg hadde villet snike meg inn igjen med en ny bruker og nytt nick.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...