Gjest zakkoo Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Leste at kun én person har blitt utestengt gjennom 10 år! Er MOD usedvanlig grei, eller er det kremtoppen av Norges befolkning som er samlet her? 0 Siter
Gjest skal Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Ikke fra dol, men fra psykiatri-forum.. 0 Siter
Gjest zakkoo Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Ikke fra dol, men fra psykiatri-forum.. OK. Hvor mange har blitt kastet ut herfra da? 0 Siter
Gjest skal Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 OK. Hvor mange har blitt kastet ut herfra da? Aner ikke. 0 Siter
keinstein Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 Hørtes ut som noe rabiat sludder. Men å kaste ut er ikke så lett her. 0 Siter
Gjest LOTUS78 Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 Det er kun 1 fra psykiatri som har vært utestengt over lengre tid, vi snakker om noen mnd. Ellers er det flere som fra en tid til annen blir utestengt over en kortere periode. Vet ikke om noe blir utestengt for all fremtid, det tror jeg ikke går heller. 0 Siter
Gjest zakkoo Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 Det er kun 1 fra psykiatri som har vært utestengt over lengre tid, vi snakker om noen mnd. Ellers er det flere som fra en tid til annen blir utestengt over en kortere periode. Vet ikke om noe blir utestengt for all fremtid, det tror jeg ikke går heller. Heh, det er jo bare å opprette en ny bruker! 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 Heh, det er jo bare å opprette en ny bruker! Klart man kan det, hvis man gidder. Hadde jeg blitt utestengt fra dol, så hadde jeg tenkt at det ikke var et blivende sted for meg heller. Jeg hadde hatt høyere selvfølelse enn at jeg hadde villet snike meg inn igjen med en ny bruker og nytt nick. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.