tusseline Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 .. og jeg tenkte jeg ville sjekke noe her :-) Hvordan er det egentlig med valentines-day? Er det sånn at jenter og gutter gir gaver/hilsener til hverandre - eller er det bare guttene/mennene som gir dette til jentene/damene?? Det er min andre valentines dag med kjærsten i år! I fjor fikk jeg et nydelig smykke med tilhørende kort, så jeg lurte liksom på... skal jeg gjøre noe i år, eller? Hva kjøper du til din kjære, evt. hva ville du anbefale??!! 0 Siter
willow Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 det varierer vel litt, men det vanligste er nok at begge gir? jeg prøver å få min kjære til å feire, men det fugnerer heller dårlig. han fikk i gjor, og jeg fikk intet. han virket ikke så glad heller. så da gidder jeg ikke gjøre det i år, selv om jeg syntes det hadde vært fint med en oppmerksomhet, evt at vi gjorde noe (om jeg ikke hadde jobbet kveld den dagen da). 0 Siter
Lurveline Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 Hvorfor skal man ha en spesiell dag for å overraske kjæresten med en gave? Spontane gaver er mye koseligere, både å gi og å få) 0 Siter
tusseline Skrevet 7. februar 2007 Forfatter Skrevet 7. februar 2007 Hvorfor skal man ha en spesiell dag for å overraske kjæresten med en gave? Spontane gaver er mye koseligere, både å gi og å få) Det er sikkert sant, men det var ikke det jeg lurte på da ;-) 0 Siter
morsan Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 Jeg synes at oppmerksomhetene bør gå begge veier, hvis man først feirer Valentin. Vi lever da tross alt i 2007! :-) 0 Siter
tusseline Skrevet 7. februar 2007 Forfatter Skrevet 7. februar 2007 Jeg synes at oppmerksomhetene bør gå begge veier, hvis man først feirer Valentin. Vi lever da tross alt i 2007! :-) Det er sant :-) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 I følge den amerikanske tradisjonen så kan vel begge kjøpe kort/gave til hverandre. Man skal gi en valentine til den man er glad i. Her i Norge bør vi rett og slett bare drite i det... 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 I følge den amerikanske tradisjonen så kan vel begge kjøpe kort/gave til hverandre. Man skal gi en valentine til den man er glad i. Her i Norge bør vi rett og slett bare drite i det... "Her i Norge bør vi rett og slett bare drite i det... " Kunne ikke sagt meg emr enig. For noe reinspikka tull. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 "Her i Norge bør vi rett og slett bare drite i det... " Kunne ikke sagt meg emr enig. For noe reinspikka tull. Det er igjen handelsstanden som har kastet seg på en amerikansk tradisjon - akkurat som Halloween. De vil tjene penger på lettlurte nordmenn Og vi biter på... Jeg sier heller i fra til de jeg er glad i når jeg føler for det - og ikke nødvendigvis på 14. februar. Og hvorfor må vi absolutt herme etter amerikanerene hele tiden? Er de et slags elitefolkeslag??? Tro'kke det!!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.