Gå til innhold

Snart valentines...

Anbefalte innlegg

Skrevet

.. og jeg tenkte jeg ville sjekke noe her :-)

Hvordan er det egentlig med valentines-day? Er det sånn at jenter og gutter gir gaver/hilsener til hverandre - eller er det bare guttene/mennene som gir dette til jentene/damene??

Det er min andre valentines dag med kjærsten i år! I fjor fikk jeg et nydelig smykke med tilhørende kort, så jeg lurte liksom på... skal jeg gjøre noe i år, eller?

Hva kjøper du til din kjære, evt. hva ville du anbefale??!!

Skrevet

det varierer vel litt, men det vanligste er nok at begge gir? jeg prøver å få min kjære til å feire, men det fugnerer heller dårlig. han fikk i gjor, og jeg fikk intet. han virket ikke så glad heller. så da gidder jeg ikke gjøre det i år, selv om jeg syntes det hadde vært fint med en oppmerksomhet, evt at vi gjorde noe (om jeg ikke hadde jobbet kveld den dagen da).

Skrevet

Hvorfor skal man ha en spesiell dag for å overraske kjæresten med en gave? Spontane gaver er mye koseligere, både å gi og å få:o)

Skrevet

Hvorfor skal man ha en spesiell dag for å overraske kjæresten med en gave? Spontane gaver er mye koseligere, både å gi og å få:o)

Det er sikkert sant, men det var ikke det jeg lurte på da ;-)

Skrevet

Jeg synes at oppmerksomhetene bør gå begge veier, hvis man først feirer Valentin.

Vi lever da tross alt i 2007! :-)

Skrevet

Jeg synes at oppmerksomhetene bør gå begge veier, hvis man først feirer Valentin.

Vi lever da tross alt i 2007! :-)

Det er sant :-)

Skrevet

I følge den amerikanske tradisjonen så kan vel begge kjøpe kort/gave til hverandre.

Man skal gi en valentine til den man er glad i.

Her i Norge bør vi rett og slett bare drite i det...

Skrevet

I følge den amerikanske tradisjonen så kan vel begge kjøpe kort/gave til hverandre.

Man skal gi en valentine til den man er glad i.

Her i Norge bør vi rett og slett bare drite i det...

"Her i Norge bør vi rett og slett bare drite i det... "

Kunne ikke sagt meg emr enig. For noe reinspikka tull.

Skrevet

"Her i Norge bør vi rett og slett bare drite i det... "

Kunne ikke sagt meg emr enig. For noe reinspikka tull.

Det er igjen handelsstanden som har kastet seg på en amerikansk tradisjon - akkurat som Halloween.

De vil tjene penger på lettlurte nordmenn ;) Og vi biter på...

Jeg sier heller i fra til de jeg er glad i når jeg føler for det - og ikke nødvendigvis på 14. februar.

Og hvorfor må vi absolutt herme etter amerikanerene hele tiden? Er de et slags elitefolkeslag??? Tro'kke det!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...