Gå til innhold

Croc sko i helsevesenet - god idé?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er det i alle fall en fordel med crocs, som er anti-bakterielle og lukt-dempende.

Er de lukt dempende???

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

7

• Gemini

4

• stromme

4

• hare1365380455

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Er de lukt dempende???

Det står så, i all omtale av dem. Har ikke kjøpt dem selv ennå... :)

Gjest Shira12
Skrevet

Ok, takk for hjelpen. :)

Det var nå ikke så mye hjelp jeg kom med da :o)

Skrevet

Det er ikke lov å jobbe som helsearbeider uten å ha sokker i skoene/sandalene.

ja, jeg leste det et annet sted:-)

Skrevet

Da eg nettopp var innlagt på føden, såg eg no nok til å fylle ein halv skobutikk med slike rundt i gangane, så det er tydelegvis MANGE som syns dei er gode til det bruket ;-)

Skrevet

Takk for info. Til hus-bruk må jeg ha sko som jeg kan bruke med bare tær - et must!! :-) (Dog ikke på denne tiden av året *S*)

På jobben bruker jeg sko som ikke egner seg for sykepleiere;-)

Crocs kommer jo i flere modeller enn den mest utbredte Cayman/Beach-varianten.

Nile og Mary Jane er både mer feminine og mindre i selve skoen enn ovennenvte. Kanskje også mindre varme av den grunn. Har ikke prøvd de selv ennå, men har egentlig tenkt å bestille meg et par Nile.

Skrevet

Jeg tror jeg skal kjøpe Prima modellen, det er de som ser penest ut.. synes ikke crocs er pent jeg heller, men jeg går frem og tilbake i ca. 8 timer hver dag og bena tar snart knekken på meg..

Da hadde jeg heller gått for Clarks- eller eccosandaler med støtdemping.

Skrevet

Var inne og tok en operasjon på privat klinikk nå. Både kirurgene og sykepleiere gikk alle rundt i Crocs sko. De er stygge greit nok.. men jeg elsker å gå i de selv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...