stromme Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 Da er det i alle fall en fordel med crocs, som er anti-bakterielle og lukt-dempende. Er de lukt dempende??? 0 Siter
Gemini Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 Er de lukt dempende??? Det står så, i all omtale av dem. Har ikke kjøpt dem selv ennå... 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 Ok, takk for hjelpen. Det var nå ikke så mye hjelp jeg kom med da ) 0 Siter
morsan Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 Det er ikke lov å jobbe som helsearbeider uten å ha sokker i skoene/sandalene. ja, jeg leste det et annet sted:-) 0 Siter
Zarine Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 Da eg nettopp var innlagt på føden, såg eg no nok til å fylle ein halv skobutikk med slike rundt i gangane, så det er tydelegvis MANGE som syns dei er gode til det bruket ;-) 0 Siter
Gemini Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 Takk for info. Til hus-bruk må jeg ha sko som jeg kan bruke med bare tær - et must!! :-) (Dog ikke på denne tiden av året *S*) På jobben bruker jeg sko som ikke egner seg for sykepleiere;-) Crocs kommer jo i flere modeller enn den mest utbredte Cayman/Beach-varianten. Nile og Mary Jane er både mer feminine og mindre i selve skoen enn ovennenvte. Kanskje også mindre varme av den grunn. Har ikke prøvd de selv ennå, men har egentlig tenkt å bestille meg et par Nile. 0 Siter
Lurveline Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 Jeg tror jeg skal kjøpe Prima modellen, det er de som ser penest ut.. synes ikke crocs er pent jeg heller, men jeg går frem og tilbake i ca. 8 timer hver dag og bena tar snart knekken på meg.. Da hadde jeg heller gått for Clarks- eller eccosandaler med støtdemping. 0 Siter
mimer Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Var inne og tok en operasjon på privat klinikk nå. Både kirurgene og sykepleiere gikk alle rundt i Crocs sko. De er stygge greit nok.. men jeg elsker å gå i de selv. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.