Gå til innhold

Trener mer - opp i vekt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi får håpe Persille kan oppklare det etterhvert ;-)

Vi kan jo prøve å resonnere. Hvordan ser toppen av en muffin ut? Buklet og oppsprukket, ikke sant?

Da kan det være sånn mage som jeg lite flatterende kaller brøddeig. Eller blomkål bak på lårene.

Jeg overraskes stadig når kvinner som ser helt OK og slanke ut med klær på strekker seg eller noe så bar mage vises, og så kommer brøddeig til syne. Tror det er ganske vanlig.

• Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Babette

12

• Katt-ja

6

• Sofline

4

• mrxx

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest Persille
Skrevet

Skjønner ikke at damer vil trene på den måten jeg. Det er virkelig ikke pent at damer har slike treningskropper. Mye bedre å være slank og feminin. Gå heller lange turer og gjør andre aktiviteter og trim, så får du en slank og jevn figur.

Hva er forskjellen på å gå på en tredemølle og å gå lange turer?

Det er jo akkurat det samme?

Jeg bygger ikke muskler av det...

Gjest Persille
Skrevet

Hva er muffinstopp? Har jeg aldri hørt om... Uansett syns jeg du høres tynn ut, med BMI på under 20, sikkert vanskeligere å slanke seg da... Så jeg har ingen svar, sorry.

Heh, det er sånn mage som henger over bukselinningen :)

Omtreng som muffinsen henger over formen.

Skrevet

Hva er forskjellen på å gå på en tredemølle og å gå lange turer?

Det er jo akkurat det samme?

Jeg bygger ikke muskler av det...

Så du GÅR på tredemølla? Da er jo resepten klar: Sett opp farten! Løp!

Så kommer drømmevekten og drømmekroppen etter et par års tid. Der gives ikke snarveier.

Gjest Persille
Skrevet

Hva er muffinstopp?

Og er det muffins-topp eller muffin-stopp?

Muffins-topp = sånn mage som henger over kanten på buksen, som muffinsen gjør over formen.

Gjest Persille
Skrevet

Så du GÅR på tredemølla? Da er jo resepten klar: Sett opp farten! Løp!

Så kommer drømmevekten og drømmekroppen etter et par års tid. Der gives ikke snarveier.

Jeg sa ikke det - jeg bare lurte på hva forskjellen var.

Man får jo ikke så mye muskler av tredemølle...

Skrevet

Jeg sa ikke det - jeg bare lurte på hva forskjellen var.

Man får jo ikke så mye muskler av tredemølle...

Nei, nettopp. Man får ikke det og kan ikke skylde på det.

Men kanskje du har litt isbjørntendenser og forhåndslagrer spekklag på kroppen i tilfelle du blir liggende i hi eller maten tar slutt nå om vinteren.

Gjest Persille
Skrevet

Nei, nettopp. Man får ikke det og kan ikke skylde på det.

Men kanskje du har litt isbjørntendenser og forhåndslagrer spekklag på kroppen i tilfelle du blir liggende i hi eller maten tar slutt nå om vinteren.

Heh, ja det var jo et hyggelig alternativ :)

Gjest Persille
Skrevet

Hmm, 2 måneder, ja.

Julen? Lit ettervirkninger? Ny vekt?

Neivel,da ;-)

Dustejulen :(

Skrevet

Muffins-topp = sånn mage som henger over kanten på buksen, som muffinsen gjør over formen.

Takk. Frøken ferskentryne har også informert meg om det.

Du går antakelig i for trange bukser. Tipper det ikke er så synlig når buksen er av.

Skrevet

Det har du sikkert ikke.

Jeg kan altså ikke skjønne hva det er. Er det virkelig ikke noen som kan svare, tro?

Etter oppklaringen. Jo, jeg har :) I alle fall med litt trange bukser...

Men nå skal det vekk, her hos meg også...

Skrevet

Du går antakelig i for trange bukser. Tipper det ikke er så synlig når buksen er av.

Jeg har også sånn mage når jeg ikke får beveget meg nok, men hvis jeg går en buksestørrelse opp blir den for stor rundt hoftene, over rompa, lårene osv. Ikke alltid det hjelper med størrelseskift.

Gjest Persille
Skrevet

Jeg har jo brukt de samme buksene en stund da - og dette har ikke vært noe problem tidligere.

Og nei, jeg nekter å gå opp en størrelse, jeg skal tilbake der jeg var!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...