DarkPink Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 Men hun får ikke all oppmerksomheten når alle er samlet. Der er hun flink til å passe på. Hm, ok. Da ville jeg kanskje bare bedt broren din om å forklare henne hvorfor hun gjør som hun gjør, og at hun er like glad i alle, og så heller holdt et ekstra øye med barna etterhvert som de blir eldre. 0 Siter
tzatziki1365380058 Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 Jeg kunne vært svigerinnen din, bortsett fra at det er min manns søster som får særbehandling. Jeg synes heller du skal ta en prat med svigerinnen enn med moren. Jeg tenker i alle fall at selv om våre barn får litt mindre oppmerksomhet fra dem enn søskenbarna deres får, så har de det totalt sett MYE bedre. Jeg ser på svigerforeldrene mine sitt engasjement i forhold til min svigerinne som en måte å trygge de barna på, andre barn i familien trenger det ikke. Rettferdighet er ikke å behandle likt, men å behandle i forhold til behov, synes jeg. Hadde nok sett annerledes på det dersom min svigerinne hadde vært en ansvarsløs tulling, men hun gjør så godt hun kan. Hun er ikke den skarpeste kniven i skuffen, men det kan hun jo ikke noe for. Høres jo ut som om broren din også gjør så godt han kan. 0 Siter
tzatziki1365380058 Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 Jeg kunne vært svigerinnen din, bortsett fra at det er min manns søster som får særbehandling. Jeg synes heller du skal ta en prat med svigerinnen enn med moren. Jeg tenker i alle fall at selv om våre barn får litt mindre oppmerksomhet fra dem enn søskenbarna deres får, så har de det totalt sett MYE bedre. Jeg ser på svigerforeldrene mine sitt engasjement i forhold til min svigerinne som en måte å trygge de barna på, andre barn i familien trenger det ikke. Rettferdighet er ikke å behandle likt, men å behandle i forhold til behov, synes jeg. Hadde nok sett annerledes på det dersom min svigerinne hadde vært en ansvarsløs tulling, men hun gjør så godt hun kan. Hun er ikke den skarpeste kniven i skuffen, men det kan hun jo ikke noe for. Høres jo ut som om broren din også gjør så godt han kan. Egentlig er det naturligvis broren din som bør snakke med kona si, da. Men hvis du har et nært forhold til henne, kan jo du gjøre det. 0 Siter
vanilje Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 Har selv ikke svigermor, men det er innleggene her om svigermor fra helvete som morer meg mest ;-)) Ikke meningen å såre noen altså, måtte bare si det, sånn at dere vet at det i hvert fall er 1 person i dette landet som har full medfølelse, men som også sitter og småhumrer litt ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.