Caloni Makaroni Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 Hva skal du med det - skal du introdusere din kjæreste for DOL? Ja, det var det jeg også lurte på! 0 Siter
Gjest girasol Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 Petersilie (persille på tysk) Eller Perejíl - persille på spansk. Eller Parcil! (engelsk)... 0 Siter
morsan Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 Great minds think alike. ,,,but so do also sheep! *whahahaha* 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 ,,,but so do also sheep! *whahahaha* Erru frekk!? 0 Siter
morsan Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 Erru frekk!? Neeeeeeeei! *smiler uskyldig* Jeg bare konverserer på _generelt_ grunnlag;-) 0 Siter
Babette Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 ,,,but so do also sheep! *whahahaha* Hihihihihihihi 0 Siter
Babette Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 Erru frekk!? Jeg er desperat. Hva er muffinstopp, du som er så dreven i sjargong. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 Jeg er desperat. Hva er muffinstopp, du som er så dreven i sjargong. Har svart deg i morsdagstråden. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 Neeeeeeeei! *smiler uskyldig* Jeg bare konverserer på _generelt_ grunnlag;-) Jeg holder øye med deg, bare så du vet det... 0 Siter
morsan Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 Jeg holder øye med deg, bare så du vet det... Så fint! :-) 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 Så fint! :-) Ikke ødelegg når jeg prøver å være farlig og skummel, da! 0 Siter
morsan Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 Ikke ødelegg når jeg prøver å være farlig og skummel, da! Jeg har aldri hatt en stalker før, så jeg synes dette er veldig spennende!! :-D 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 Jeg har aldri hatt en stalker før, så jeg synes dette er veldig spennende!! :-D Hihi, hvis det er en stalker du er ute etter, så blir du nok skuffet. Jeg er veldig lite stalkersk. 0 Siter
Babette Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 Har svart deg i morsdagstråden. Ja takk. Nå fikk jeg lyst til å lage en limerick om deg. Om da fru fersken ble tatt på fersken. Er det greit? Lover du å le mye? 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 Jeg har ikke lest tråden, så det er mulig du alt har fått forslaget mange ganger. Men Mr.Nelson er den opplagte kandidat, siden jeg alltid tenker på deg som Pernille :-) Heh, bra - takk 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 Ja takk. Nå fikk jeg lyst til å lage en limerick om deg. Om da fru fersken ble tatt på fersken. Er det greit? Lover du å le mye? Skal le ekstra mye siden det er deg. Og det er frøken. FRØKEN! 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 Hva skal du med det - skal du introdusere din kjæreste for DOL? Heh, nei - jeg skal bruke på det i forbindelse med noe annet, og trngte noe som matcher 0 Siter
Babette Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 Skal le ekstra mye siden det er deg. Og det er frøken. FRØKEN! Javel, frøken. Jeg må få litt tid på meg, frøken. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.