Gå til innhold

Nick som matcher mitt - forslag?

Anbefalte innlegg

Gjest Persille
Skrevet

Hvordan har det gått med rettssaken din? Tenkte plutselig på det i dag...

Det kommer et innlegg om det veldig snart - skal bare fordøye det hele litt til.

• Svar 91
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

12

• Babette

9

• Atene

2

• GoodTimes

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest Princess Peach
Skrevet

Javel, frøken. Jeg må få litt tid på meg, frøken.

Du kan få resten av kvelden, jeg skal til en venninne og se Snakes on a plane. :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Per Sille

Du óg?

Velkommen i klubben. :)

Skrevet

Hihi, hvis det er en stalker du er ute etter, så blir du nok skuffet. Jeg er veldig lite stalkersk. :)

Hehe, og hva er en stalker? Nesten det samme som en stallkar?

Jeg begynner å lure på om jeg beveger meg i helt andre kretser enn de fleste her inne, for det er så mange rare ord jeg ikke skjønner.

Da var det mye greiere på nynorskdagen. (Og da ble det vel stalkar, om ikke stallkar).

I går var det Samefolkets Dag, jeg bare nevner det.

Er en stalker en forfølger som plager andre?

Skrevet

Du óg?

Velkommen i klubben. :)

Hehe, så det når jeg leste de andre svarene nedover her ;-)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg begynner å lure på om jeg beveger meg i helt andre kretser enn de fleste her inne, for det er så mange rare ord jeg ikke skjønner.

Da var det mye greiere på nynorskdagen. (Og da ble det vel stalkar, om ikke stallkar).

To stalk er engelsk og betyr å forfølge.

En stalker er altså en som forfølger noen. Ikke nødvendigvis for å plage, men den forfulgte kan føle seg plaget uansett hva hensikten er.

Tror jeg må ta et lite språkkurs med deg, Babette. :)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Vi får innføre ukentlige nynorskdager, slik at du kan føle deg hjemme :-)

Skrevet

To stalk er engelsk og betyr å forfølge.

En stalker er altså en som forfølger noen. Ikke nødvendigvis for å plage, men den forfulgte kan føle seg plaget uansett hva hensikten er.

Tror jeg må ta et lite språkkurs med deg, Babette. :)

Hehe, ja men jeg er jo alminnelig god i engelsk.

Eller rettere sagt konservativt engelsk. Disse nymotens uttrykkene henger jeg ikke med på. Kjenner ingen som snakker sånn i virkeligheten, og jeg driver aldri med sånne chattegreier.

Gjest Persille
Skrevet

Hva ble det, da? :)

Heh, vi gikk for noe eget og originalt - som ikke matcher mitt i det hele tatt. Han var jo misfornøyd med alt.

Men nå har han fått sin egen profil på nettet :)

*snill og hjelper kompis ut i date-verdenen*

Gjest Princess Peach
Skrevet

Hehe, ja men jeg er jo alminnelig god i engelsk.

Eller rettere sagt konservativt engelsk. Disse nymotens uttrykkene henger jeg ikke med på. Kjenner ingen som snakker sånn i virkeligheten, og jeg driver aldri med sånne chattegreier.

To stalk er jo ikke spesielt nytt? Husker jeg lærte det ordet i engelsken på videregående, og det er leeeenge siden! *gulp*

Gjest Princess Peach
Skrevet

Heh, vi gikk for noe eget og originalt - som ikke matcher mitt i det hele tatt. Han var jo misfornøyd med alt.

Men nå har han fått sin egen profil på nettet :)

*snill og hjelper kompis ut i date-verdenen*

Hehe, mye oppstyr for ingenting, altså. :)

Men det ble iallfall en artig tråd av det.

Skrevet

Vi får innføre ukentlige nynorskdager, slik at du kan føle deg hjemme :-)

Jau. Drep meg konge, men ikkje med graut.

Skrevet

To stalk er jo ikke spesielt nytt? Husker jeg lærte det ordet i engelsken på videregående, og det er leeeenge siden! *gulp*

Ikke gulp på meg, ditt spetakkels.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Ikke gulp på meg, ditt spetakkels.

Hehe. Det er jo bare kos?

Gjest Persille
Skrevet

Hehe, mye oppstyr for ingenting, altså. :)

Men det ble iallfall en artig tråd av det.

Jupp :)

Skrevet

Det kommer et innlegg om det veldig snart - skal bare fordøye det hele litt til.

Wow, nå blei jeg spent. ;) Ikke meninga å mase, asså. ;) Vi har jo fulgt saken ganske tett så lenge, vettu, så man lurer jo på hvordan det har gått. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...