Gjest Mechilah Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 Noen her som har positive erfaringer med xenical? 0 Siter
vanilje Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 Fungerte ikke på meg. Da har jeg mer tro på reductil. Har ikke prøvd de selv, fordi man ikke kan bruke ad samtidig. Xenical gir en disgusting ekkel "flytende fettbasert rennaræv" (for å si det på godt nordnorsk), om du spiser for mye fettholdig mat. Om du i utgangspunktet ikke spiser så mye fettholdig mat, så har xenical ingen effekt. 0 Siter
Gjest Mechilah Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Fungerte ikke på meg. Da har jeg mer tro på reductil. Har ikke prøvd de selv, fordi man ikke kan bruke ad samtidig. Xenical gir en disgusting ekkel "flytende fettbasert rennaræv" (for å si det på godt nordnorsk), om du spiser for mye fettholdig mat. Om du i utgangspunktet ikke spiser så mye fettholdig mat, så har xenical ingen effekt. Uff da........ Har begynt på dem i dag. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.