Gjest gresstrå Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 Ok, nå har jeg hatt dette innlegget på tannhelse over 1 døgn, og siden dette her begynner å gå meg på nervene, prøver jeg responsen her: For 6 dager siden fjerna jeg den ene visdomstanna mi på sykehuset, måtte operere den ut og så. De første dagene var det helt greit (litt vondt og hoven bare) men den 3. dagen begynte det å blø. Og det har det gjort siden. Det er bare litt, men problemet er at det smaker helt grusomt. Jeg har alltid pastiller eller tyggis tilgjengelig, men det er bare snakk om minutter før den ekle smaken dominerer helt igjen. Har prøvd å ha en sånn kompress borti, men det hjelper ikke. Hva skal jeg gjøre? 0 Siter
Gjest ville jeg gjort Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 Jeg har også operert ut. Kontakt tannlege i morgen tidlig. 0 Siter
Gjest Kitty Cat 82 Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 Smaker det blod? Eller er det en annen smak? Uansett ville jeg ha kontaktet tannlegen så snart som mulig! Såret kan være betent, og kanskje du må få antibiotika. 0 Siter
Gjest gresstrå Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Smaker det blod? Eller er det en annen smak? Uansett ville jeg ha kontaktet tannlegen så snart som mulig! Såret kan være betent, og kanskje du må få antibiotika. Ja, det er blod + noe annet.. Når jeg spytter ut er det rødt(blod) og gult.. Men det har heldigvis blitt litt bedre nå,(etter at jeg har "rensa" det med Clersodyl eller hva det heter) så satser på at det går over av seg selv! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.