Gjest Tacomix Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 Jeg er så glad nå, endelig blå himmel og sol igjen! Hvor mange dager er det siden nå? Jeg er så glad! 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 Her skinner sola og snøen ligger hvit på alle bakker. Fint vær, men det er kaldt. 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 Her skinner sola og snøen ligger hvit på alle bakker. Fint vær, men det er kaldt. Jeg kan ikke tro det jeg ser ut av vinduet jeg nemlig. Er så lenge siden jeg har sett så bra vær her. Jeg er så glad! 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 Jeg kan ikke tro det jeg ser ut av vinduet jeg nemlig. Er så lenge siden jeg har sett så bra vær her. Jeg er så glad! Kanskje jeg skal ta med meg guttungen ut i snøen i dag. Da blir i allefall han glad og fornøyd. 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 Kanskje jeg skal ta med meg guttungen ut i snøen i dag. Da blir i allefall han glad og fornøyd. Det er et bra forslag synes jeg, gjør det. Nyt sola! Her jeg bor har vi den en sjelden gang, så snart skal jeg ut, men vi har ikke snø da. Men så bra vær:) 0 Siter
vanilje Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 I dag gikk jeg hjem fra butikken, ca klokka halv fire, i _solnedgang_... Masse snodige fenomener her oppe i nord :-) 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 I dag gikk jeg hjem fra butikken, ca klokka halv fire, i _solnedgang_... Masse snodige fenomener her oppe i nord :-) Så fint vær da. Er helt nydlig å se solnedgang. Vi har fremdeles sol og jeg er så glad. Håper dette fortsetter:)! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.