Gå til innhold

Hvordan er været? SOL?

Anbefalte innlegg

Gjest Tacomix
Skrevet

Jeg er så glad nå, endelig blå himmel og sol igjen! Hvor mange dager er det siden nå? Jeg er så glad!

Gjest Shira12
Skrevet

Her skinner sola og snøen ligger hvit på alle bakker.

Fint vær, men det er kaldt.

Gjest Tacomix
Skrevet

Her skinner sola og snøen ligger hvit på alle bakker.

Fint vær, men det er kaldt.

Jeg kan ikke tro det jeg ser ut av vinduet jeg nemlig. Er så lenge siden jeg har sett så bra vær her. Jeg er så glad!

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg kan ikke tro det jeg ser ut av vinduet jeg nemlig. Er så lenge siden jeg har sett så bra vær her. Jeg er så glad!

Kanskje jeg skal ta med meg guttungen ut i snøen i dag. Da blir i allefall han glad og fornøyd.

Gjest Tacomix
Skrevet

Kanskje jeg skal ta med meg guttungen ut i snøen i dag. Da blir i allefall han glad og fornøyd.

Det er et bra forslag synes jeg, gjør det. Nyt sola! Her jeg bor har vi den en sjelden gang, så snart skal jeg ut, men vi har ikke snø da. Men så bra vær:)

Skrevet

I dag gikk jeg hjem fra butikken, ca klokka halv fire, i _solnedgang_...

Masse snodige fenomener her oppe i nord :-)

Gjest Tacomix
Skrevet

I dag gikk jeg hjem fra butikken, ca klokka halv fire, i _solnedgang_...

Masse snodige fenomener her oppe i nord :-)

Så fint vær da. Er helt nydlig å se solnedgang.

Vi har fremdeles sol og jeg er så glad.

Håper dette fortsetter:)!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...