Gå til innhold

Trenger et spark i rævva.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært så flink i det siste.

Trent 3 ganger i uka.

Skulle trene mandag og det ble utsatt.

Skulle trene tirsdag og det ble utsatt.

Skal trene i dag, men huff hva venter jeg på egentlig?

Trenger et spark i rævva!

Gjest Aimabel
Skrevet

Ikke sitt her å vent på svar, kom deg opp av godstolen og det STRAKS!!!!

Skrevet

Får du dårlig samvittighet når du ikke trener? Det får jeg, så jeg hiver meg ut enten jeg er dau eller levende, det snør eller hagler, 16 kuldegrader eller øsregn, hålke eller orkan.

Tenk på hvor godt det er etterpå!

Skrevet

Får du dårlig samvittighet når du ikke trener? Det får jeg, så jeg hiver meg ut enten jeg er dau eller levende, det snør eller hagler, 16 kuldegrader eller øsregn, hålke eller orkan.

Tenk på hvor godt det er etterpå!

Ja!

Søren heller, nå slår jeg av:)

Jeg vet jo at det er så deilig etterpå.

Det største tiltaket er å ta på seg treningstøyet.

Skrevet

*lader venstrebeinet (som er det sterkeste) og langer ut et skikkelig spark*

Sånn. Nå er du et stykke på vei. ;)

Caloni Makaroni
Skrevet

Jeg skal egentlig befinne meg på trening klokken 20. Om ikke dørstokkmila i seg selv er nok, så står valget mellom å gå 20 minutter i -14 grader, eller å stå i et kvarter og skrape is og faenskap av bilen. Sjansene for at jeg skulker i dag er store ;)

Skrevet

Tenk på all den gode maten du kan spise om du trener da?

Skrevet

*spark*

Er kanskje litt sent ute, men du kan kanskje spare det til en annen anledning? Ikke la den gode vanen skli unna.

Gjest treningsnick
Skrevet

Gjør som jeg:

Tren rett etter jobb noen dager, og på ettermiddag/kveld avtal med noen å kjøre sammen til treningen.

Lykke til med trening!

:)

Skrevet

Tja, jeg har ikke tenkt å sparke, men...

Jeg har vært brukbart aktiv med cardio og vekttrening. Jeg ser resultatet veldig raskt i speilet. Jeg ble "forhindret" fra å trene i begynnelsen av desember, og deretter gikk det i den retningen du er på vei.

Nå sitter jeg her etter en bedre biffmiddag, 1/2 Fifth Leg rødvin og et par tre konjakker.

Jeg var i en butikk for noen dager siden og gikk forbi et speil. Jeg holder vekta, men omfordelingen er i full gang.

Det er himla lett å trene når du du holder koken, og det er himla lett å la være når det glipper.

Det er opp til deg, men du ser da voldsomt mye bedre ut når du trener.

I mårå ska eg byrja på eit nytt og betre liv.

Trur eg.

Skrevet

Tja, jeg har ikke tenkt å sparke, men...

Jeg har vært brukbart aktiv med cardio og vekttrening. Jeg ser resultatet veldig raskt i speilet. Jeg ble "forhindret" fra å trene i begynnelsen av desember, og deretter gikk det i den retningen du er på vei.

Nå sitter jeg her etter en bedre biffmiddag, 1/2 Fifth Leg rødvin og et par tre konjakker.

Jeg var i en butikk for noen dager siden og gikk forbi et speil. Jeg holder vekta, men omfordelingen er i full gang.

Det er himla lett å trene når du du holder koken, og det er himla lett å la være når det glipper.

Det er opp til deg, men du ser da voldsomt mye bedre ut når du trener.

I mårå ska eg byrja på eit nytt og betre liv.

Trur eg.

Jeg har mye bedre samvittighet nå. Har vært på trening jeg:)

Det skal nok bli tre dager denne uka også.

Ellers lykke til med å komme i gang:)

Skrevet

Gjør som jeg:

Tren rett etter jobb noen dager, og på ettermiddag/kveld avtal med noen å kjøre sammen til treningen.

Lykke til med trening!

:)

Nei, jeg er så tidlig feridg på jobben og da har jeg ikke barnevakt til minstemor.

Ellers var det deilig å få trent når jeg først kom meg dit:)

Skrevet

*spark*

Er kanskje litt sent ute, men du kan kanskje spare det til en annen anledning? Ikke la den gode vanen skli unna.

Jeg kom meg avgårde og skal forsøke få til en treningsøkt i morgen også:)

Skrevet

Hva slags trening?

Helsestudio. Sykkel, tredemølle og vekter.

Skrevet

Jeg har mye bedre samvittighet nå. Har vært på trening jeg:)

Det skal nok bli tre dager denne uka også.

Ellers lykke til med å komme i gang:)

Jeg er på god glid.

Skål!

Skrevet

Tenk på all den gode maten du kan spise om du trener da?

Har blitt veldig sunn i matveien også, men koser meg litt innimellom:)

Skrevet

Jeg er på god glid.

Skål!

Jeg sitter her med en kopp te, men skål! da;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...