Gå til innhold

Trenger et spark i rævva.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal egentlig befinne meg på trening klokken 20. Om ikke dørstokkmila i seg selv er nok, så står valget mellom å gå 20 minutter i -14 grader, eller å stå i et kvarter og skrape is og faenskap av bilen. Sjansene for at jeg skulker i dag er store ;)

Ble det noe skulk? Jeg dro og sitter her nydusjet og med god samvittiget. Deilig følelse. Skal trene i morgen også og til helga.

Skrevet

*lader venstrebeinet (som er det sterkeste) og langer ut et skikkelig spark*

Sånn. Nå er du et stykke på vei. ;)

Det hjalp det:)

Caloni Makaroni
Skrevet

Ble det noe skulk? Jeg dro og sitter her nydusjet og med god samvittiget. Deilig følelse. Skal trene i morgen også og til helga.

Så flink du var! Det ble trening her også, faktisk! Tok bilen, da. Fant ut at jeg heller ville skrape enn å gå hjem og bli kald etter trening. I alle fall det jeg prøvde å si til meg selv ;) Så da ble det nesten halvannen time med trening på meg (måtte gi meg litt tidligere pga vond arm), og så ble det butikken etterpå, hvor jeg kjøpte dagens rasjon med sukkervarer. Har ikke spist noe sånt på litt over en uke nå, så det er fortjent :D

Skrevet

Så flink du var! Det ble trening her også, faktisk! Tok bilen, da. Fant ut at jeg heller ville skrape enn å gå hjem og bli kald etter trening. I alle fall det jeg prøvde å si til meg selv ;) Så da ble det nesten halvannen time med trening på meg (måtte gi meg litt tidligere pga vond arm), og så ble det butikken etterpå, hvor jeg kjøpte dagens rasjon med sukkervarer. Har ikke spist noe sånt på litt over en uke nå, så det er fortjent :D

Så flink du også var. Jeg har det lettvint. Det tar meg 2-3 minutter å gå til treningsstudioet.

Jeg kjente at jeg også hadde behov for litt søtt i dag. Vurderte å kjøpe smågodt. Glemte det før Mix stengte og det ble isteden 4-korn med litt sukker og skummamelk i steden. Ha ha, det hjalp på søthungeren ihvertfall.

Jeg skal ikke ha så mye sukker. Blir bare trøtt av det:)

Caloni Makaroni
Skrevet

Så flink du også var. Jeg har det lettvint. Det tar meg 2-3 minutter å gå til treningsstudioet.

Jeg kjente at jeg også hadde behov for litt søtt i dag. Vurderte å kjøpe smågodt. Glemte det før Mix stengte og det ble isteden 4-korn med litt sukker og skummamelk i steden. Ha ha, det hjalp på søthungeren ihvertfall.

Jeg skal ikke ha så mye sukker. Blir bare trøtt av det:)

Jeg reagerer på sukker jeg også. Får en rastløs følelse i kroppen, samtidig som jeg blir litt "daff", så det er ikke så bra. Men det hindrer meg ikke i å spise det ;)

Skrevet

Dette må da være bra, du trener jo NESTEN hver dag jo, ,hehe

Skrevet

Dette må da være bra, du trener jo NESTEN hver dag jo, ,hehe

"LOL"

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...