Gå til innhold

morsdag

Anbefalte innlegg

Gjest kjipadattra
Skrevet

er det noe man trenger feire, og når er den i år?

Gjest kjipadattra
Skrevet

den er på søndag

Nei, nå på søndag?

Trodde det var neste!?

Skrevet

Nei, nå på søndag?

Trodde det var neste!?

nå til søndag ja. 11 februar

Skrevet

Min gamle mor får alltid brev og gave på morsdagen, og det setter hun veldig pris på.

Skrevet

Man trenger ikke feire, men alle bør gi moren sin noen godord =)

Skrevet

Tenkte jeg skulle late som om jeg hadde glemt den aldeles i år.. helt til minsta kom hjem og sa at hun hadde laget to morsdagsgaver til meg...

Jeg har IKKE LYST PÅ kake, feiring, styring og ordning akkurat nå. Er ikke i humør til sånt for tida.

Skrevet

Nei, nå på søndag?

Trodde det var neste!?

Det er ALLTID den 2. søndagen i februar som er morsdag, på samme måte som det alltid er den 2. søndagen i november som er farsdag (i Norge, vel å merke, USA har fx andre dager enn oss). :)

Skrevet

Min gamle mor får alltid brev og gave på morsdagen, og det setter hun veldig pris på.

Sånn er det her også.

Komisk i grunn, for hun var den som snakket høyest da vi var barn om at morsdagen bare var for handelsstanden! ;-)

Ikke før har ungene blitt voksne og flytta hjemmefra, så blir morsdagsoppmerksomhet noe ekstra viktig:-)

Skrevet

Sånn er det her også.

Komisk i grunn, for hun var den som snakket høyest da vi var barn om at morsdagen bare var for handelsstanden! ;-)

Ikke før har ungene blitt voksne og flytta hjemmefra, så blir morsdagsoppmerksomhet noe ekstra viktig:-)

Vet du hva muffinstopp er? Nå må jeg spørre alle. Det er visst noe som ikke skal være der, a la ridebukselår.

Skrevet

Vet du hva muffinstopp er? Nå må jeg spørre alle. Det er visst noe som ikke skal være der, a la ridebukselår.

Er det kanskje noe man får hvis man har spist litt for mange muffins? ;o)

Ser for meg at det har noe med pløsete mage å gjøre..?

Skrevet

Talkin' to me??

Ærlig talt så har jeg aldri hørt om det før, men ettersom dette tydeligvis er noe relatert til kropp, så er det kanskje slik noen av oss kan bli seende ut med alt for trange bukser: Man kan få en muffinsaktig "pølse" i midjen....;-)

Skrevet

Muffinstopp er når mage- og sideflesket tyter opp rundt bukselinningen.

Sånn, f.eks.:

http://static.flickr.com/41/75110361_1fe4fed34d_m.jpg

Takk, snille fersken. Da blir det noe a la love hadles, kanskje?

Jeg har forresten lagt merke til slike på mange slanke unge jenter. Det ser ut som om de går med så trange, lave bukser som snurpes stramt med belte over hoftene, at hofteflesket dyttes oppover til magepartiet.

Jeg glemmer altså ikke en kvinnelig servitør jeg så i fjor sommer. Hun kunne nesten ikke gå. Hadde pinetrange hoftebukser som satt som pølseskinn, og så lavt at du så at hun hadde barbert stellet.

Skrevet

Talkin' to me??

Ærlig talt så har jeg aldri hørt om det før, men ettersom dette tydeligvis er noe relatert til kropp, så er det kanskje slik noen av oss kan bli seende ut med alt for trange bukser: Man kan få en muffinsaktig "pølse" i midjen....;-)

Nettopp, fru fersken har opplyst meg.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Takk, snille fersken. Da blir det noe a la love hadles, kanskje?

Jeg har forresten lagt merke til slike på mange slanke unge jenter. Det ser ut som om de går med så trange, lave bukser som snurpes stramt med belte over hoftene, at hofteflesket dyttes oppover til magepartiet.

Jeg glemmer altså ikke en kvinnelig servitør jeg så i fjor sommer. Hun kunne nesten ikke gå. Hadde pinetrange hoftebukser som satt som pølseskinn, og så lavt at du så at hun hadde barbert stellet.

Jeg spekulerer på om det har noe med navlegenser-moten. Der det blir kaldt, isolerer kroppen ekstra for å holde varmen. Dermed blir det en ekstra fettrull over bukselinningen.

Det har jo sikkert også noe med trange bukser å gjøre. :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Nettopp, fru fersken har opplyst meg.

Frøken, takk. Jeg er ikke gift ennå. :)

Skrevet

Jeg bryr meg ikke om den dagen, men så har jeg et _svært_ anstrengt forhold til min mor, synes ikke hun fortjener noen oppmerksomhet.

Skrevet

Jeg spekulerer på om det har noe med navlegenser-moten. Der det blir kaldt, isolerer kroppen ekstra for å holde varmen. Dermed blir det en ekstra fettrull over bukselinningen.

Det har jo sikkert også noe med trange bukser å gjøre. :)

Er navlegensere fortsatt moderne? Alle genserne jeg har kjøpt den siste tiden er "lange" og deilige så jeg slipper å fryse i sprekken mellom bukse og genser. :-)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Er navlegensere fortsatt moderne? Alle genserne jeg har kjøpt den siste tiden er "lange" og deilige så jeg slipper å fryse i sprekken mellom bukse og genser. :-)

Jeg vet vel ikke hva som er moderne eller ikke. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...