Gjest kjipadattra Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 er det noe man trenger feire, og når er den i år? 0 Siter
Gjest kjipadattra Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 den er på søndag Nei, nå på søndag? Trodde det var neste!? 0 Siter
meg__123! Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 Nei, nå på søndag? Trodde det var neste!? nå til søndag ja. 11 februar 0 Siter
Babette Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 Min gamle mor får alltid brev og gave på morsdagen, og det setter hun veldig pris på. 0 Siter
DarkPink Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 Man trenger ikke feire, men alle bør gi moren sin noen godord =) 0 Siter
Line Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 Tenkte jeg skulle late som om jeg hadde glemt den aldeles i år.. helt til minsta kom hjem og sa at hun hadde laget to morsdagsgaver til meg... Jeg har IKKE LYST PÅ kake, feiring, styring og ordning akkurat nå. Er ikke i humør til sånt for tida. 0 Siter
Gemini Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 Nei, nå på søndag? Trodde det var neste!? Det er ALLTID den 2. søndagen i februar som er morsdag, på samme måte som det alltid er den 2. søndagen i november som er farsdag (i Norge, vel å merke, USA har fx andre dager enn oss). 0 Siter
morsan Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 Min gamle mor får alltid brev og gave på morsdagen, og det setter hun veldig pris på. Sånn er det her også. Komisk i grunn, for hun var den som snakket høyest da vi var barn om at morsdagen bare var for handelsstanden! ;-) Ikke før har ungene blitt voksne og flytta hjemmefra, så blir morsdagsoppmerksomhet noe ekstra viktig:-) 0 Siter
Babette Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 Sånn er det her også. Komisk i grunn, for hun var den som snakket høyest da vi var barn om at morsdagen bare var for handelsstanden! ;-) Ikke før har ungene blitt voksne og flytta hjemmefra, så blir morsdagsoppmerksomhet noe ekstra viktig:-) Vet du hva muffinstopp er? Nå må jeg spørre alle. Det er visst noe som ikke skal være der, a la ridebukselår. 0 Siter
kaffepiken Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 Vet du hva muffinstopp er? Nå må jeg spørre alle. Det er visst noe som ikke skal være der, a la ridebukselår. Er det kanskje noe man får hvis man har spist litt for mange muffins? ;o) Ser for meg at det har noe med pløsete mage å gjøre..? 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 Vet du hva muffinstopp er? Nå må jeg spørre alle. Det er visst noe som ikke skal være der, a la ridebukselår. Muffinstopp er når mage- og sideflesket tyter opp rundt bukselinningen. Sånn, f.eks.: http://static.flickr.com/41/75110361_1fe4fed34d_m.jpg 0 Siter
morsan Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 Vet du hva muffinstopp er? Nå må jeg spørre alle. Det er visst noe som ikke skal være der, a la ridebukselår. Talkin' to me?? Ærlig talt så har jeg aldri hørt om det før, men ettersom dette tydeligvis er noe relatert til kropp, så er det kanskje slik noen av oss kan bli seende ut med alt for trange bukser: Man kan få en muffinsaktig "pølse" i midjen....;-) 0 Siter
Babette Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 Muffinstopp er når mage- og sideflesket tyter opp rundt bukselinningen. Sånn, f.eks.: http://static.flickr.com/41/75110361_1fe4fed34d_m.jpg Takk, snille fersken. Da blir det noe a la love hadles, kanskje? Jeg har forresten lagt merke til slike på mange slanke unge jenter. Det ser ut som om de går med så trange, lave bukser som snurpes stramt med belte over hoftene, at hofteflesket dyttes oppover til magepartiet. Jeg glemmer altså ikke en kvinnelig servitør jeg så i fjor sommer. Hun kunne nesten ikke gå. Hadde pinetrange hoftebukser som satt som pølseskinn, og så lavt at du så at hun hadde barbert stellet. 0 Siter
Babette Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 Talkin' to me?? Ærlig talt så har jeg aldri hørt om det før, men ettersom dette tydeligvis er noe relatert til kropp, så er det kanskje slik noen av oss kan bli seende ut med alt for trange bukser: Man kan få en muffinsaktig "pølse" i midjen....;-) Nettopp, fru fersken har opplyst meg. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 Takk, snille fersken. Da blir det noe a la love hadles, kanskje? Jeg har forresten lagt merke til slike på mange slanke unge jenter. Det ser ut som om de går med så trange, lave bukser som snurpes stramt med belte over hoftene, at hofteflesket dyttes oppover til magepartiet. Jeg glemmer altså ikke en kvinnelig servitør jeg så i fjor sommer. Hun kunne nesten ikke gå. Hadde pinetrange hoftebukser som satt som pølseskinn, og så lavt at du så at hun hadde barbert stellet. Jeg spekulerer på om det har noe med navlegenser-moten. Der det blir kaldt, isolerer kroppen ekstra for å holde varmen. Dermed blir det en ekstra fettrull over bukselinningen. Det har jo sikkert også noe med trange bukser å gjøre. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 Nettopp, fru fersken har opplyst meg. Frøken, takk. Jeg er ikke gift ennå. 0 Siter
vanilje Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 Jeg bryr meg ikke om den dagen, men så har jeg et _svært_ anstrengt forhold til min mor, synes ikke hun fortjener noen oppmerksomhet. 0 Siter
Sofline Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 Jeg spekulerer på om det har noe med navlegenser-moten. Der det blir kaldt, isolerer kroppen ekstra for å holde varmen. Dermed blir det en ekstra fettrull over bukselinningen. Det har jo sikkert også noe med trange bukser å gjøre. Er navlegensere fortsatt moderne? Alle genserne jeg har kjøpt den siste tiden er "lange" og deilige så jeg slipper å fryse i sprekken mellom bukse og genser. :-) 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 Er navlegensere fortsatt moderne? Alle genserne jeg har kjøpt den siste tiden er "lange" og deilige så jeg slipper å fryse i sprekken mellom bukse og genser. :-) Jeg vet vel ikke hva som er moderne eller ikke. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.