Gå til innhold

morsdag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet vel ikke hva som er moderne eller ikke. :)

Ikke jeg heller. Jeg er bare overlykkelig over at man igjen kan få kjøpt gensere hvor magen ikke bør synes. Det fantes nesten ikke for noen år siden.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Ikke jeg heller. Jeg er bare overlykkelig over at man igjen kan få kjøpt gensere hvor magen ikke bør synes. Det fantes nesten ikke for noen år siden.

Jeg har aldri kledd noen korte topper iallfall. :)

Skrevet

Jeg har aldri kledd noen korte topper iallfall. :)

Er det noen som kler det? :-)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Er det noen som kler det? :-)

Tvilsomt. :)

Skrevet

Jeg bryr meg ikke om den dagen, men så har jeg et _svært_ anstrengt forhold til min mor, synes ikke hun fortjener noen oppmerksomhet.

Høres kjent ut...

Skrevet

Høres kjent ut...

Synes heller vi skal bruke den dagen til å feire oss selv, for at vi holder ut med mødrene våre ( i en eller annen grad)

Skrevet

Synes heller vi skal bruke den dagen til å feire oss selv, for at vi holder ut med mødrene våre ( i en eller annen grad)

God ide! :)

Sjøl er jeg veldig spent på hva som blir fortsettelsen nå, særlig siden hun jo skal bli bestemor. Men det skar seg - igjen - så kraftig rett før jul, at jeg ikke vet om det er noe håp om en bedring, og dermed om det er mulig å ha kontakt uten å "gå i kjelleren" hver gang, og det er uaktuelt...

Skrevet

God ide! :)

Sjøl er jeg veldig spent på hva som blir fortsettelsen nå, særlig siden hun jo skal bli bestemor. Men det skar seg - igjen - så kraftig rett før jul, at jeg ikke vet om det er noe håp om en bedring, og dermed om det er mulig å ha kontakt uten å "gå i kjelleren" hver gang, og det er uaktuelt...

Nei, det er uaktuelt.

Har ikke noe personlige erfaringer på dette, men er det ikke sånn at mødre som blir bestemødre ofte endrer seg?

Vet at broren min kun har kontakt med vår mor pga barnebarna, de liker henne, så han holder ut.

Skrevet

Nei, det er uaktuelt.

Har ikke noe personlige erfaringer på dette, men er det ikke sånn at mødre som blir bestemødre ofte endrer seg?

Vet at broren min kun har kontakt med vår mor pga barnebarna, de liker henne, så han holder ut.

Ja, jeg får se hvordan det blir når hun faktisk blir bestemor. Hun klarte i alle fall å fokusere mer på seg sjøl og sitt liv, sine problemer, enn meg og graviditeten da jeg fortalte henne om at hun skulle bli bestemor i høst...

Skrevet

Ja, jeg får se hvordan det blir når hun faktisk blir bestemor. Hun klarte i alle fall å fokusere mer på seg sjøl og sitt liv, sine problemer, enn meg og graviditeten da jeg fortalte henne om at hun skulle bli bestemor i høst...

*grøss*

Holder fast med feiring av oss selv på "morsdagen"

Legger meg nå, natta :-)

Skrevet

Nettopp, fru fersken har opplyst meg.

Hvor blir det av limmericken forresten?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...