Gå til innhold

Mulig å bli forelska i en man ikke synes er pen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde en diskusjon med en kamerat forleden. Vi diskuterte damer vi hadde vært forelska i, og hva vi gir dem i en skala på 1-10 rent utseendemessig.

Kameraten min reagerte da jeg ga hun ene kun 4,2. Han mente at det ikke er mulig å bli forelska i noen man synes er såpass middelmådige.

Jeg mener derimot at det fint går an. At man er forelsket i noen, betyr ikke at man synes de er veldig pene. Tvert imot kan man synes deres fysiske utseende er ganske labert, men likevel være tiltrukket av personen.

Hva mener dere?

• Svar 150
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mrxx

11

• Mary Poppins

9

• Sofline

9

• tzatziki1365380058

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg er enig med deg, det går fint an å bli tiltrukket av og forelsket i noen man ikke synes er pen.

Men det er gjerne sånn da at man synes personen blir penere etter at man har blitt forelsket, enn det man syntes i utgangspunktet.

Det er (heldigvis) langt mer enn utseendet som teller :-)

Skrevet

Joda det går fint an. Når man har sett/truffet personen et par ganger så kan pumpa sette igang :)

Skrevet

Jeg er enig med deg, det går fint an å bli tiltrukket av og forelsket i noen man ikke synes er pen.

Men det er gjerne sånn da at man synes personen blir penere etter at man har blitt forelsket, enn det man syntes i utgangspunktet.

Det er (heldigvis) langt mer enn utseendet som teller :-)

Ja, de blir gjerne penere etter hvert. Eller er det kjærlighet som gjør blind, hehe

Det er kanskje mer hvordan utseendet opptrer i kombinasjon med personlighet og selve vesenet man finner tiltrekkende, om man ikke synes personen er direkte pen.

Men enkelte later til å bare tiltrekkes av veldig pene personer. Se på en del fotballstjerner f eks. Mange av dem er kun sammen med veldig pene jenter. Er dette simpelten fordi de vet de har så mye penger at de ikke ser noen grunn til å gå etter de nest peneste?

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Ja, de blir gjerne penere etter hvert. Eller er det kjærlighet som gjør blind, hehe

Det er kanskje mer hvordan utseendet opptrer i kombinasjon med personlighet og selve vesenet man finner tiltrekkende, om man ikke synes personen er direkte pen.

Men enkelte later til å bare tiltrekkes av veldig pene personer. Se på en del fotballstjerner f eks. Mange av dem er kun sammen med veldig pene jenter. Er dette simpelten fordi de vet de har så mye penger at de ikke ser noen grunn til å gå etter de nest peneste?

Det kan jo tenkes at personen er innmari hyggelig og sjarmerende, selv om hun er pen ;-)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Det kan jo tenkes at personen er innmari hyggelig og sjarmerende, selv om hun er pen ;-)

Ja, sånne som oss, vettu.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Ja, sånne som oss, vettu.

LOL!

Ja, du sier noe! *Titter beundrende i speilet og på bildet av Peach*

Gjest Princess Peach
Skrevet

LOL!

Ja, du sier noe! *Titter beundrende i speilet og på bildet av Peach*

For noen prakteksemplarer! :D

Alle dolinner, mente jeg selvsagt. ;)

Skrevet

Jo, det kan tenkes. Men jeg synes ofte at veldig pene jenter er mer overfladiske enn andre.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

For noen prakteksemplarer! :D

Alle dolinner, mente jeg selvsagt. ;)

Nå nå, ikke ro bort komplimentet nå. Jeg svever litt høyt i dag, etter at Gemini var så vennlig å beskrive det nyeste msnbildet av meg som "nydelig".

;-)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jo, det kan tenkes. Men jeg synes ofte at veldig pene jenter er mer overfladiske enn andre.

De varier de også, som oss andre dødelige.

Bare pass deg, så du ikke får noen fordommer som gjør at du ser på pene som automatisk overfladiske.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Nå nå, ikke ro bort komplimentet nå. Jeg svever litt høyt i dag, etter at Gemini var så vennlig å beskrive det nyeste msnbildet av meg som "nydelig".

;-)

Det er jo ikke noe mindre kompliment til deg det. Du er jo også en dolinne. :)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Det er jo ikke noe mindre kompliment til deg det. Du er jo også en dolinne. :)

Så vi er to prakteksemplar blandt flere hundre?

Tja, det er vel et slags kompliment det også, antar jeg.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Så vi er to prakteksemplar blandt flere hundre?

Tja, det er vel et slags kompliment det også, antar jeg.

Humf, du er jaggu ikke lett å gjøre til lags. :)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Humf, du er jaggu ikke lett å gjøre til lags. :)

Nei, her gjelder det å kjenne sin verdi og stå på krava!

Skrevet

Enig med deg, det går fint an å forelske seg i en man ikke synes er særlig pen. Da har de rett og slett andre egenskaper man forelsker seg i!

Gjest Princess Peach
Skrevet

Nei, her gjelder det å kjenne sin verdi og stå på krava!

Ja, jeg skal aldri si noe sånt mer. ;)

Skrevet

Da jeg begynte på videregående, så var det en utrolig snill og sjarmerende type i klassen min.

Jeg syntes han var utrolig lite fin, men etter et halvt år ble jeg utrolig forelska i han.

Og da ble han plutselig UTROLIG nydelig i ansiktet for meg... jeg var helt på tuppa etter fyren.

Merkelig å merke den forandringen fra lite pen til plutselig utrolig pen.

Personlige kvaliteter kan gjøre et menneske nydelig selv om de i utgangspunktet ikke er det.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Ja, jeg skal aldri si noe sånt mer. ;)

Flink pike. *Notere tidspunkt*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...