Gå til innhold

Mulig å bli forelska i en man ikke synes er pen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han jeg har vært sammen med lengst, er ikke den fineste jeg vet om. Men han har en personlighet som tiltrakk meg veldig.

• Svar 150
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mrxx

11

• Mary Poppins

9

• Sofline

9

• tzatziki1365380058

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest Princess Peach
Skrevet

Flink pike. *Notere tidspunkt*

Huff, skal både du og hidi være barnevakter for meg nå da... Strenge damer på DOL! :)

Skrevet

Jeg elsker meg selv og har ingen rivaler.

Tipper jeg ligger på 10 i en skala på 1-100.

Og trekker gjennomsnittet opp i alle grisebinger i hele Norge. På manerer.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Huff, skal både du og hidi være barnevakter for meg nå da... Strenge damer på DOL! :)

Og så jeg som bare har lært av deg...

*Tenker på prinsesser som strammer om mrxx'er*

Gjest Princess Peach
Skrevet

Og så jeg som bare har lært av deg...

*Tenker på prinsesser som strammer om mrxx'er*

Åja... Men jeg er ikke sååå streng, da.

Skrevet

Selvfølgelig kan man bli forelsket i noen selv om vedkommende ikke nødvendigvis er et fruktfat. :o)

Man elsker ikke noen fordi de er pene, men de blir pene fordi man elsker dem. Nemlig.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Åja... Men jeg er ikke sååå streng, da.

Men det er derimot jeg!

*Planter hendene i siden og ser myndig på prinsessen*

Gjest Princess Peach
Skrevet

Men det er derimot jeg!

*Planter hendene i siden og ser myndig på prinsessen*

Jeg vet det...

*tusler rundt og sparker småstein og rekker tunge*

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Selvfølgelig kan man bli forelsket i noen selv om vedkommende ikke nødvendigvis er et fruktfat. :o)

Man elsker ikke noen fordi de er pene, men de blir pene fordi man elsker dem. Nemlig.

Og så finnes det et og annet eksemplar som også er pene i utgangspunktet ;-)

Men jeg tror det er mange som mangler den innsikten (at det er andre verdier enn utseendet man forelsker seg i), siden de føler seg så såret og blir sjalu om partneren syns at andre enn seg selv er pene.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg vet det...

*tusler rundt og sparker småstein og rekker tunge*

He he, du er nå søt også da, vesle prinsessemor!

Gjest Princess Peach
Skrevet

He he, du er nå søt også da, vesle prinsessemor!

Prrrp! Jeg skulle jo bare si noe fint.

Hehe, men jeg klarer ikke å være langsint. :)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Prrrp! Jeg skulle jo bare si noe fint.

Hehe, men jeg klarer ikke å være langsint. :)

:o)

Skrevet

Når jeg er forelsket, synes jeg automatisk personen er pen. Men siden dette er jenter du har vært forelsket i, holder jeg med deg. I ettertid kan jeg godt se at enkelte jeg har vært forelsket i har vært middelmådige.

Skrevet

Når jeg er forelsket, synes jeg automatisk personen er pen. Men siden dette er jenter du har vært forelsket i, holder jeg med deg. I ettertid kan jeg godt se at enkelte jeg har vært forelsket i har vært middelmådige.

Legger til at jeg ikke nødvendigvis har syntes mennene jeg har vært forelsket i var supermodeller før jeg ble forelsket i dem.

Skrevet

Selvsagt går det an. Livet er ingen skjønnhetskonkurranse.

Skrevet

Kjenner igjen den der:-)

Skrevet

Ekser blekner fort når man har kommet over dem, og især når man har funnet seg en ny som er bedre. :-)

Skrevet

Har faktisk ikke vært forelsket på tre år nå. Kan det ha noe å gjøre med at jeg ikke har fått noen av de jeg har vært forelsket i, og kroppen ikke gidder å bruke energi på forelsker lenger?

Gjest bik bok
Skrevet

Det går fint, bare de ikke er "feite ". Det færreste jeg kjenner er "smell" pene, men de er utrolig skjønne på sine måter. Jeg kunne likevel ikke bli forelsket i en som er "feit", sorry!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...