Gå til innhold

Mulig å bli forelska i en man ikke synes er pen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det å være pen og det å være attraktiv er definitivt to forskjellige ting i mitt hode. Om jeg skal rangere noen på en skala i fhd til deres estetiske framtoning - penhet - så trenger det ikke henge sammen med hvorvidt de er attraktive. Har særlig en opplevelse hvor utseende ville kommet på nedre halvdel av skalaen i mitt hode, men wow for en mann!

Og jammen kan menn være bra pene uten å være attraktive også.

• Svar 150
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mrxx

11

• Mary Poppins

9

• Sofline

9

• tzatziki1365380058

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Har faktisk ikke vært forelsket på tre år nå. Kan det ha noe å gjøre med at jeg ikke har fått noen av de jeg har vært forelsket i, og kroppen ikke gidder å bruke energi på forelsker lenger?

Aner ikke. Ikke alle forelsker seg så lett.

Skrevet

Det går fint, bare de ikke er "feite ". Det færreste jeg kjenner er "smell" pene, men de er utrolig skjønne på sine måter. Jeg kunne likevel ikke bli forelsket i en som er "feit", sorry!

For å bli forelska i en feit må man være feit sjøl, kanskje?

Skrevet

Eg er samd med deg, ein kan bli tiltrekt av sjarmerande aspekt ved ein person som ikkje har direkte med kor vakker han/ho er.

Dog er det nok dessverre slik at vi ofte kan bli blenda på godt og vondt av utsjånaden, slik at vi til dømes ikkje gir den som vi ikkje syns er så pen, ein fair sjanse. Så går vi glipp av å bli kjend med ein som vi kanskje ville likt kjempegodt og passe godt saman med.

streker paa veggen..!
Skrevet

Alle jeg har vært og er forelska i har sett helt normale ut, ingen super pene.

Men de har hatt noe som jeg har likt, hva det er kan jeg ikke setter fingern på ;)

streker paa veggen..!
Skrevet

For å bli forelska i en feit må man være feit sjøl, kanskje?

Nei ;)

tzatziki1365380058
Skrevet

Det går fint, bare de ikke er "feite ". Det færreste jeg kjenner er "smell" pene, men de er utrolig skjønne på sine måter. Jeg kunne likevel ikke bli forelsket i en som er "feit", sorry!

Hva er det med "feithet" som gjør den til den største dødssynden i verden???

Grensen for meg går forresten ved et ansikt fullt av kviser. Kunne aldri falt for noen med så dårlig hud. Liker ikke gi klemmer en gang.

Feit er jeg ikke så opptatt av. Klart - hvis det er skikkelig voldsomt, men 20 - 25 kilo for mye på en 180-kropp har ikke noe å si for meg, i alle fall. Men så er jeg dame, da.

tzatziki1365380058
Skrevet

Det er jo ekstremt få veldig vakre her i verden, da. De fleste er temmelig middels, og de finner da partnere de også.

Jeg klarer faktisk ikke plassere mannen min på en sånn skala. Han er nok ikke objektivt sett en 10'er. Men for meg sprenger han alle skalaer!

Skrevet

Hva er det med "feithet" som gjør den til den største dødssynden i verden???

Grensen for meg går forresten ved et ansikt fullt av kviser. Kunne aldri falt for noen med så dårlig hud. Liker ikke gi klemmer en gang.

Feit er jeg ikke så opptatt av. Klart - hvis det er skikkelig voldsomt, men 20 - 25 kilo for mye på en 180-kropp har ikke noe å si for meg, i alle fall. Men så er jeg dame, da.

Er det verre å ikke se på fete mennesker som potensielle partnere enn det er å ikke se på kvisete mennesker som det?

tzatziki1365380058
Skrevet

Er det verre å ikke se på fete mennesker som potensielle partnere enn det er å ikke se på kvisete mennesker som det?

Absolutt ikke.

Men det med fete mennesker er så veldig opplest og vedtatt - "alle" ser ut til å være enige om det. Og da lurer jeg på hvorfor fet er det verste man kan være her i verden, sånn generelt.

At folk har forskjellige ting de liker og "kan leve med" er jo helt naturlig. Men jeg lurer altså på hvorfor så mange har akkurat det med fet som "skrekkelig".

Jeg har en laaaang liste av ting jeg ikke vil ha før jeg kommer til fet. Vet ikke en gang om fet står på "nei - listen" min. Mens kviser og dårlig hud, fyll og folk som lukter som aksebeger pga røyking definitivt står der.

Nå er det ikke så relevant for meg, da - siden jeg er gift med en som verken er fet, røyker eller drikker for mye, og har tenkt å fortsette å være det så lenge jeg bare kan.

Skrevet

Absolutt ikke.

Men det med fete mennesker er så veldig opplest og vedtatt - "alle" ser ut til å være enige om det. Og da lurer jeg på hvorfor fet er det verste man kan være her i verden, sånn generelt.

At folk har forskjellige ting de liker og "kan leve med" er jo helt naturlig. Men jeg lurer altså på hvorfor så mange har akkurat det med fet som "skrekkelig".

Jeg har en laaaang liste av ting jeg ikke vil ha før jeg kommer til fet. Vet ikke en gang om fet står på "nei - listen" min. Mens kviser og dårlig hud, fyll og folk som lukter som aksebeger pga røyking definitivt står der.

Nå er det ikke så relevant for meg, da - siden jeg er gift med en som verken er fet, røyker eller drikker for mye, og har tenkt å fortsette å være det så lenge jeg bare kan.

Skulle bare forsikre meg. :-)

Det er også mange ting som står på nei-lista mi før overvekt, men jeg har som deg heller ingen planer om å bytte ut partneren min. :-)

tzatziki1365380058
Skrevet

Skulle bare forsikre meg. :-)

Det er også mange ting som står på nei-lista mi før overvekt, men jeg har som deg heller ingen planer om å bytte ut partneren min. :-)

Skjønte i grunnen det :)

Gjest Filifjompen
Skrevet

Det kommer vel an på hvor utseendefiksert man er selv det! Jeg har en venninne som påstår hun IKKE kunne bli forelsket i en mann som ikke ser bra ut. Samme hvor snill og grei han var. Hun har en lang liste med krav. Da blir jo utvalget lite etter som åra går. Synes synd på henne egentlig.

Men for meg går det an. Godt er det, så kan de fleste finne noen.

Skrevet

Det kommer vel an på hvor utseendefiksert man er selv det! Jeg har en venninne som påstår hun IKKE kunne bli forelsket i en mann som ikke ser bra ut. Samme hvor snill og grei han var. Hun har en lang liste med krav. Da blir jo utvalget lite etter som åra går. Synes synd på henne egentlig.

Høres ut som en tidligere studievenninne av meg; hun tok ikke bryet med å bli kjent med mindre pene/kjekke/kule folk en gang, hun. Husker hun sa om et par av mine venner, litt sånn forundret, at "den og den er jo kjempegrei, jo". Selv om de altså ikke levde opp til hennes skjønnhets- og stilideal. ;) At hun selv var veldig klar over begrensningene det la på livet hennes virket det også som om hun var klar over, uten at hun vek fra prinsippet av den grunn - merkelig det der.

Skrevet

Høres ut som en tidligere studievenninne av meg; hun tok ikke bryet med å bli kjent med mindre pene/kjekke/kule folk en gang, hun. Husker hun sa om et par av mine venner, litt sånn forundret, at "den og den er jo kjempegrei, jo". Selv om de altså ikke levde opp til hennes skjønnhets- og stilideal. ;) At hun selv var veldig klar over begrensningene det la på livet hennes virket det også som om hun var klar over, uten at hun vek fra prinsippet av den grunn - merkelig det der.

Var det en av disse perfekte jentene? Uklanderlig oppførsel, god utdanning, prima utseende, veldressert hund, sunne interesser og passende venner? :-) Jeg har møtt en del flinkiser som må være perfekte i alt de gjør. Da må selvsagt også partneren være perfekt, i alle fall utseendemessig.

Skrevet

"Samme hvor snill og grei han var."

Hm, avliver du her myten om at damer ikke liker snille og greie menn, men litt slemme og mystiske? Gjerne litt drittsekker...

"Hun har en lang liste med krav."

Lol, er det sånn at hun sitter og krysser av kravene på date? Antall cm pikk, høyde, vekt, makt, inntekt osv?

Håper hun er ganske fin selv når hun har disse kravene?

Skrevet

Var det en av disse perfekte jentene? Uklanderlig oppførsel, god utdanning, prima utseende, veldressert hund, sunne interesser og passende venner? :-) Jeg har møtt en del flinkiser som må være perfekte i alt de gjør. Da må selvsagt også partneren være perfekt, i alle fall utseendemessig.

Helt klart. Smart (flott karriere på en-to-tre), og søt, og pen i klesveien, og flink i idrett - men med noen voldsomme krav også til seg selv, som medførte perioder med relativt alvorlige problemer. Mye bedre å slække gjennom livet da, gitt.

Trur eg.

Men vi har vel ulike mål for lykke, alle mann. *filosofisk*

Skrevet

"Samme hvor snill og grei han var."

Hm, avliver du her myten om at damer ikke liker snille og greie menn, men litt slemme og mystiske? Gjerne litt drittsekker...

"Hun har en lang liste med krav."

Lol, er det sånn at hun sitter og krysser av kravene på date? Antall cm pikk, høyde, vekt, makt, inntekt osv?

Håper hun er ganske fin selv når hun har disse kravene?

Ikke alle damer er like, vet du vel... :-)

Skrevet

Ikke alle damer er like, vet du vel... :-)

Jeg ble anbefalt en bok som heter "The game". Handler om sjekking av damer, tips og triks.

Noen av tingene man for all del måtte unngå, var å virke for interessert, spandere drinker, si at du er glad i henne (de første 5-6 ukene) eller la henne bestemme (alt fra hva dere skal gjøre til hva dere skal ha til middag).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...