Gå til innhold

Mulig å bli forelska i en man ikke synes er pen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ble anbefalt en bok som heter "The game". Handler om sjekking av damer, tips og triks.

Noen av tingene man for all del måtte unngå, var å virke for interessert, spandere drinker, si at du er glad i henne (de første 5-6 ukene) eller la henne bestemme (alt fra hva dere skal gjøre til hva dere skal ha til middag).

Du har fortalt om den boka før. Jeg sier igjen at den ikke funker om du vil ha deg et langvarig forhold. :-)

• Svar 150
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mrxx

11

• Mary Poppins

9

• Sofline

9

• tzatziki1365380058

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Du har fortalt om den boka før. Jeg sier igjen at den ikke funker om du vil ha deg et langvarig forhold. :-)

Nei, tror nok den er mest myntet på sjekkeprosessen.

Men for å få til et langvarig forhold må man jo gjennom den prosessen først.

Skrevet

Nei, tror nok den er mest myntet på sjekkeprosessen.

Men for å få til et langvarig forhold må man jo gjennom den prosessen først.

Men er du en dust i sjekketiden, vil dama ikke bli hos deg.

Skrevet

Men er du en dust i sjekketiden, vil dama ikke bli hos deg.

Nei, derfor må man legge fra seg dustestrekene når man har fått dama. Tror jeg.

Gjest milliee
Skrevet

har pleid å falle for de jeg synes er mere "styggpen"

en kis som er pen blir for kjedelig og uinteressant. dukkete

må være noe interessant som fenger.

Gjest milliee
Skrevet

For å bli forelska i en feit må man være feit sjøl, kanskje?

niks er en del som tenner på feite

venninna mi var så tykk at hun måtte gjennomgå gastric bypass (slankeoperasjon der de snurrer sammen magesekken etc) fordi hun var helseskadelig overvektig.

Men hun hadde et bra sexliv!! Slet overhodet ikke med å finne seg menn...

Gjest milliee
Skrevet

har pleid å falle for de jeg synes er mere "styggpen"

en kis som er pen blir for kjedelig og uinteressant. dukkete

må være noe interessant som fenger.

når en blir forelska er det rett og slett noe kjemisk du ikke styrer selv som ikke er med utseende..

Skrevet

jeg kan faktisk bare bli forelsket i de jeg virkelig er tiltrukket av,

Skrevet

Naturligvis. Men du blir altså mest tiltrukket av utseendet da?

Skrevet

ghjfgsajhfgajdhfgadj

Skrevet

Det mener jeg ikke er noe problem. De kan ha andre kvaliteter som overskygger at de ikke er billedskjønne.

Sjarm f.eks kan sette en helt ut.

Gjest katteline
Skrevet

Jeg ble sammen med en mann hvorpå jeg uken før vi ble sammen sa til meg selv..."aldri i livet", så lite pen syntes jeg han var. Men plutselig sa det pang, og jeg ble dødsforelska. . Han gjorde det slutt etter fire månders bekjentskap, og det tok meg ett år å komme over ham.

Skrevet

Det mener jeg ikke er noe problem. De kan ha andre kvaliteter som overskygger at de ikke er billedskjønne.

Sjarm f.eks kan sette en helt ut.

Eventuelt deep throathing ;)

Skrevet

Innenfor visse grenser, så betyr ikke utseendet noen ting for meg. Personligheten og utstrålingen er mye viktigere, også for seksuell tenning.

Skrevet

Eventuelt deep throathing ;)

Hehe, ja ikke sant? Trenger ikke å være så pene da:-)

Gjest bik bok
Skrevet

Hva er det med "feithet" som gjør den til den største dødssynden i verden???

Grensen for meg går forresten ved et ansikt fullt av kviser. Kunne aldri falt for noen med så dårlig hud. Liker ikke gi klemmer en gang.

Feit er jeg ikke så opptatt av. Klart - hvis det er skikkelig voldsomt, men 20 - 25 kilo for mye på en 180-kropp har ikke noe å si for meg, i alle fall. Men så er jeg dame, da.

Ingen dødssynd å være feit, men for meg ville jeg hatt store problemer å dele seng med en "feit " mann. Med feit mener jeg skikkelig stor henge mage, slappe overarmer, og stort ansikt. Jeg hadde bare ikke klart å bli forelska i en sånn fyr. Jeg er enig at uren hud også er ekstremt ekkelt. Stakkars de som plages med det. Jeg må nok innrømme at jeg også er var for "lukt", noen mennesker lukter ikke godt, og da hjelper det lite at de kanskje både ser bra ut og er hyggelige.

Skrevet

Naturligvis. Men du blir altså mest tiltrukket av utseendet da?

Til og begynne med ja. Personlighet er veldig viktig det og, spesielt faller jeg for en gutt med god humor.

Skrevet

Til og begynne med ja. Personlighet er veldig viktig det og, spesielt faller jeg for en gutt med god humor.

Humor er viktig, sier du?

Det må være fordi dere damer ikke eier humor sjøl og bestandig tar dere nær av ting.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...