Magisk Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 Hvorfor smiler bruden når hun går opp midtgangen i kiken ??? Fordi hun har gitt sin siste blowjob. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 Hvis jeg ikke hadde fått gitt en blowjob etter at jeg var gift, hadde iallfall ikke jeg smilt noe særlig. 0 Siter
Åsemor Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 Det er jo synd å gå gjennom livet med sånn vrangforestilling da. Eller så er det synd å være gift i et forhold hvor dette stemmer... 0 Siter
Gjest wahlgren Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 Denne skjønte jeg ikke helt? Smiler hun av minnet om den siste blow joben? Eller mener du hun er glad for å slippe fler? Det er da supert å gi blow jober, det synes vel de fleste jenter? 0 Siter
Gjest tooblond Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 Giftet meg hos byfogden, så her er det full fart ennå:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.