Gå til innhold

Kan gutter få brystbetennelse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en gutt på 9 mnd som er rød på brystet. Det er rødt fra brystvorten og et passe stort område rundt den. Det er muligens litt hovent, men det virker ikke som det er vondt eller at han er påvirket av det på noen måte.

Har prøvd å ringt barneklinikken, men det er opptatt så jeg ser det litt ann. Har dere noe forslag?

Gjest forslag fra en pappa
Skrevet

9 mnd? Ta med deg ungen til legen med en gang.

Skrevet

9 mnd? Ta med deg ungen til legen med en gang.

Jeg synst det er veldig unødvendig å springe ned legevakta kl 20 på en kveld kun pga et utslett når almentilstanden er bra. Da drar jeg heller til fastlegen i åpningstiden.

Skrevet

Jeg synst det er veldig unødvendig å springe ned legevakta kl 20 på en kveld kun pga et utslett når almentilstanden er bra. Da drar jeg heller til fastlegen i åpningstiden.

Du ringer selvfølgelig legevakta og spør om det er nødvendig å komme med en gang.

Skrevet

Du ringer selvfølgelig legevakta og spør om det er nødvendig å komme med en gang.

Jeg har snakket med barneklinikken, men de var opptatte så jeg skulle ringe tilbake senere, ta kontakt med fastlegen eller vurdere selv fikk jeg beskjed om. Da kan det umulig være så farlig.

Skrevet

Jeg har snakket med barneklinikken, men de var opptatte så jeg skulle ringe tilbake senere, ta kontakt med fastlegen eller vurdere selv fikk jeg beskjed om. Da kan det umulig være så farlig.

Hva er barneklinikken?

Skrevet

Brystbetennelse? Er det utvendig eller innvendig? Brystbetennelse er vel egentlig en lungebetennelse?

Okke som, betennelser som er verdt noe = feber.

Som du sikkert skjønner, jeg er ingen lege, men har han det ellers bra så er det vel greit?

Skrevet

Brystbetennelse? Er det utvendig eller innvendig? Brystbetennelse er vel egentlig en lungebetennelse?

Okke som, betennelser som er verdt noe = feber.

Som du sikkert skjønner, jeg er ingen lege, men har han det ellers bra så er det vel greit?

Brystbetennelse er en betennelse som er i melkegangene. Gutter har også melkekjertler selv om de ikke har pupper.

Dessuten tror jeg heller det er en hudreaksjon på en eller annen måte. Skal uansett ta en tur til fastlegen i morga.

Skrevet

Brystbetennelse er en betennelse som er i melkegangene. Gutter har også melkekjertler selv om de ikke har pupper.

Dessuten tror jeg heller det er en hudreaksjon på en eller annen måte. Skal uansett ta en tur til fastlegen i morga.

Da har jeg lært noe nytt.

Hvordan gikk det?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...