leni76 Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 han er så utrolig sleip og utspekulert!! håper virkelig ikke han vinner!!! 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 Han er virkelig sleip. Hvorfor melde seg på farmen om han må ha mat og gidder ikke å jobbe? Jeg tenker at det bare er for å få premien som vinner at han er med. Ikke for noe annet! Håper virkelig en av jentene vinner! 0 Siter
Gjest bik bok Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 Det holder nok ikke å være snill og grei nei. Dette er ett spill, og kun det. De som tror noe annet er bare naive. Sorry! 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 Maken til usympatisk type iiiisj! 0 Siter
Gjest fra samme plass som ham Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 Sleip - og drabelig go underholdning 0 Siter
pekkaline Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 Han er grusom. Jeg synes synd på foreldrene som må se hva han gjør...... 0 Siter
Elis31 Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 Han er virkelig sleip. Hvorfor melde seg på farmen om han må ha mat og gidder ikke å jobbe? Jeg tenker at det bare er for å få premien som vinner at han er med. Ikke for noe annet! Håper virkelig en av jentene vinner! Få premie ja kanskje...men gud for en referanse dette må være for fremtidige arbeidsgivere. Var han ikke pilot? "Jeg nødlander nå - jeg er sulten!!!" 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Få premie ja kanskje...men gud for en referanse dette må være for fremtidige arbeidsgivere. Var han ikke pilot? "Jeg nødlander nå - jeg er sulten!!!" Hehe. Ja, jeg mener også han var pilot. Han er hvertfall ikke min type, så er det sakt;) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.