Gå til innhold

FU: Hvilken sofa har du?

Anbefalte innlegg

ilene1365380268
Skrevet

Beskriv evt din drømmesofa.

Har du hørt om Nordisk form?

Vi er på jakt etter en sofa som er fast i formen, høy og sitte i, helst tekstil, firkantet, 3 og 2,5.

Skrevet

Jeg likte fasongen og fargen!

Men hvordan er den å sitte i?

Jeg vil nemlig ikke sette meg for langt ned (lav sofa) og setene må ikke være for lange + ryggen ikke for bløt...

Ryggen er litt bløt, men den er konge å sitte i. Kanskje litt lavere enn det du hadde sett for deg, ikke veit jeg. :)

ilene1365380268
Skrevet

Så rart....Nordiskform har ingen hjemmeside....med bilder av møblene sine...Er ikke det rart?

Skrevet

Vi kjøpte sånn modulsofa som vi bestilte etter ønske (både farge og form). Den heter coffe, og vi er veldig fornøyd med den. Møbelhuset.

ilene1365380268
Skrevet

Ny sofa er på min ønskeliste..

Jeg tror jeg vil ha en litt fast en, i brunt skinn.

Kanskje noe som likner litt på denne:

http://www.living-norge.no/produkt.asp?grp=88&sgrp=28&nr=0&prodfam=311

Vi så på denne i dag.

Egentlig ganske grei. Høy og fast. Fin i formen.. Men synes at skinn er så kaldt...

Nå fikk jeg noe å tenke på...

Morsomt at du også hadde tenkt på denne.

Har du sett den "live"? Prøvesittet den?

Skrevet

Har en sofa som jeg håper jeg aldri må skifte ut. Kjøpt hos Skeidar for noen år siden, 3 + 2, men solgte 2-seteren pga plassmangel.

Er i mørkmørk grå, nesten svart, ikke det smarteste med masse dyr, men er lett å støvsuge ren.

Har fire store løse puter i ryggen, istedetfor vanlig rygg.

Kattene klarer ikke få feste med klørne på det stoffet, og jeg elsker å krype oppi den, med masse puter.

Skrevet

Vi så på denne i dag.

Egentlig ganske grei. Høy og fast. Fin i formen.. Men synes at skinn er så kaldt...

Skinn er supert når det gjelder renhold og kvalitet. Så lenge jeg har barn og hund, kommer det ikke noe annet i huset vårt.

Skrevet

Er det ikke større fare for at putene blir "deformerte" raskere med slike myke puter?

Jo, den krever en bokserunde nå og da. ;)

Gjest hadde svart før
Skrevet

Har nettopp kjøpt ny skinnsofa, mørkebrun, hos Møbelringen.

3+2 seter.

Skrevet

Vi så på denne i dag.

Ja, jeg har sett den. Syns den var fin, ganske god å sitte i. For øvrig enig med deg i at skinn er litt kaldt. Men jeg har barn og stoffsofa blir veldig møkkete.

Jeg vet at det finnes sofaer med avtagbare trekk som kan vaskes, men jeg kommer antagelig aldri til å gidde.. Jeg vil ha noe lettvindt.

De har en annen sofa på Living som er i brunt skinn, den kan man få som sjeselong også. Fant ikke noe bilde av den. Den var ikke så ulik, men litt bedre å ligge i :o)

ilene1365380268
Skrevet

Har nettopp kjøpt ny skinnsofa, mørkebrun, hos Møbelringen.

3+2 seter.

Assisi?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...