Gå til innhold

Tredemølle (elektrisk eller manuell)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har snart bursdag og ønsker meg en tredemølle av mannen min!

Siden jeg ikke har så god peiling på tredemøller lurer jeg på om noen av dere har tips til meg? Det er selvsagt fint om den ikke er altfor dyr osv...

Skrevet

Elektrisk. Definitivt. Pass også på at løpebåndet er så langt at du ikke får følelsen av å bli kasta av.

Noen av de jeg har sett har ikke mer en 6 grader stigning. Mens jeg setter pris på å bruke hele spekteret opp til 14 grader. Lettere med gode intervaller da, og å ta seg ut på en gåtur, og ikke bare løping.

Skrevet

Elektrisk. Ikke "made in China". Naboen kjøpe en sånn, og han ble nesten grillet. Hele dritten kortsluttet.

Nå er det ikke så voldsomt hyggelig å tredemølle hjemme, hvorfor ikke ønske deg et medlemskap på treningsstudio i stedet for?

Tredemøller og ergometersykler egner seg voldsomt bra som klesstativ.

Tro meg!

Skrevet

Elektrisk. Ikke "made in China". Naboen kjøpe en sånn, og han ble nesten grillet. Hele dritten kortsluttet.

Nå er det ikke så voldsomt hyggelig å tredemølle hjemme, hvorfor ikke ønske deg et medlemskap på treningsstudio i stedet for?

Tro meg!

Hadde jeg hatt en sykkel i stua hadde jeg vært i råform. Ja, jeg har prøvd å ha det.

Skrevet

Elektrisk. Definitivt. Pass også på at løpebåndet er så langt at du ikke får følelsen av å bli kasta av.

Noen av de jeg har sett har ikke mer en 6 grader stigning. Mens jeg setter pris på å bruke hele spekteret opp til 14 grader. Lettere med gode intervaller da, og å ta seg ut på en gåtur, og ikke bare løping.

Takk for gode tips:-)

Skrevet

Tro meg!

Okei, skal styre unna "Made in China" ;-)

Det hadde vært bra å gå i treningsstudio, men da får jeg trent altfor lite. Jeg har kun mulighet til å trene på kveldstid og gubben jobber for tiden masse på garasjen vår som er under bygging. Noen må være hjemme og passe ungene;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...