Gjest ja det var det da Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 Noen som har noen gode råd om hvordan man skal tilbrede kylling? Noen ideer? Gjerne noen lettvinte. Takk! 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 Ta litt smør og olivenolje i en form og legg kyllingfiletene i. Du kan krydre de med salt/pepper/paprika/karri. Hell over fløte og litt rømme. Ha i ovnen på 200-225 grader, og snu filetene etter en stund. 0 Siter
kyrillo Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 Kylling og champignon Kutt opp rått kyllingkjøtt i passende biter og stek dem i wok med krydder på. Jeg bruker paprika og det jeg finner i skapet. Kutt opp noen friske sopp og stek disse også i wok. Bland sammen med kyllingen. Hell over en av de små posene med wok-saus. Serveres med ris. 0 Siter
Gjest zakkoo Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 Kjøp tikka masala-saus og stek kyllingbiter i den, før du har det hele oppi pitabrød sammen med grønnsaker. 0 Siter
Gimmick Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 Toro sin svarte pakke med wokting. Schezuan(?).. den er sinnsykt god! Jeg bruker bare en pakke wokgr saker i,.. nammenam! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.