Gå til innhold

Kylling

Gjest ja det var det da

Anbefalte innlegg

Gjest ja det var det da
Skrevet

Noen som har noen gode råd om hvordan man skal tilbrede kylling? Noen ideer? Gjerne noen lettvinte.

Takk!

hare1365380455
Skrevet

Ta litt smør og olivenolje i en form og legg kyllingfiletene i. Du kan krydre de med salt/pepper/paprika/karri. Hell over fløte og litt rømme. Ha i ovnen på 200-225 grader, og snu filetene etter en stund.

Skrevet

Kylling og champignon

Kutt opp rått kyllingkjøtt i passende biter og stek dem i wok med krydder på. Jeg bruker paprika og det jeg finner i skapet.

Kutt opp noen friske sopp og stek disse også i wok. Bland sammen med kyllingen. Hell over en av de små posene med wok-saus. Serveres med ris.

Skrevet

Kjøp tikka masala-saus og stek kyllingbiter i den, før du har det hele oppi pitabrød sammen med grønnsaker.

Skrevet

Toro sin svarte pakke med wokting. Schezuan(?).. den er sinnsykt god! Jeg bruker bare en pakke wokgr saker i,.. nammenam!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...