Sofline Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 Inka Kola er den mest populære brusen i Peru, med en markedsandel på 25%. Til tross for at Coca Cola har gitt alt for å bli størst også i dette landet, har de kun 23%. Sør-Amerika er rødt og anti-USA, og det liker vi! Jeg har ikke noe imot USA jeg, bare presidenten deres. :-) Men bra ikke Coca Cola hevder seg alle steder. 0 Siter
Gjest zakkoo Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 Jeg har ikke noe imot USA jeg, bare presidenten deres. :-) Men bra ikke Coca Cola hevder seg alle steder. Jeg hater Coca Cola og McDonalds. 0 Siter
Sofline Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 Jeg hater Coca Cola og McDonalds. McDonalds er ikke jeg glad i heller. Coca Cola kan jeg ikke boikotte; samboeren er colaholiker. 0 Siter
Gjest zakkoo Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 McDonalds er ikke jeg glad i heller. Coca Cola kan jeg ikke boikotte; samboeren er colaholiker. Du vel fint boikotte det selv om typen drikker masse! 0 Siter
Sofline Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 Du vel fint boikotte det selv om typen drikker masse! Jada, men den felles pengepotten går jo til colainnkjøp. :-) 0 Siter
Mekri Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Drikker stort sett Pepsi Max. Men annen sukkerfri brus går da også an:-) 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Pepsi max , helst cool lemon om jeg får tak i det. *High five* Jeg liker så godt den å blande med bacardi. Så kjenner jeg en som jobber i en minerealvannbutikk som sier han driver å tar bort brusen på de butikkene han har ansvar for! *Sjokk* Fikk heldigvis overtalt han til å beholde den der jeg bruker å handle mest! 0 Siter
vanilje Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 [quote name=Angelica )' timestamp='1170935650' post='3517294] *High five* Jeg liker så godt den å blande med bacardi. Så kjenner jeg en som jobber i en minerealvannbutikk som sier han driver å tar bort brusen på de butikkene han har ansvar for! *Sjokk* Fikk heldigvis overtalt han til å beholde den der jeg bruker å handle mest! Hvordan / hvorfor bestemmer de seg bare for sånt? Har funnet 1 butikk her som har den, ikke en jeg vanligvis handler på, men velger å gå et stykke ekstra for å få tak i denne brusen :-) 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Hvordan / hvorfor bestemmer de seg bare for sånt? Har funnet 1 butikk her som har den, ikke en jeg vanligvis handler på, men velger å gå et stykke ekstra for å få tak i denne brusen :-) Fordi at de selger så dårlig av brusen at de ikke ser noe poeng i å ha den. Litt teit, for den blir alltid utsolgt så fort på de butikkene jeg har funnet de på 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 [quote name=Angelica )' timestamp='1170946604' post='3517679] Fordi at de selger så dårlig av brusen at de ikke ser noe poeng i å ha den. Litt teit, for den blir alltid utsolgt så fort på de butikkene jeg har funnet de på Har du kjøpt en bruktbil i det siste? Bare hare som svarte meg humoristisk på noe igår. Ta dette med et smil! 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Har du kjøpt en bruktbil i det siste? Bare hare som svarte meg humoristisk på noe igår. Ta dette med et smil! *LOL* Ja, jeg er avslørt der! Har ikke sett tråden din, btw 0 Siter
vanilje Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 [quote name=Angelica )' timestamp='1170946604' post='3517679] Fordi at de selger så dårlig av brusen at de ikke ser noe poeng i å ha den. Litt teit, for den blir alltid utsolgt så fort på de butikkene jeg har funnet de på Teit... ja, ser ofte at den er utsolgt, spesielt der de har den i 1 1/2 liters flasker... 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 [quote name=Angelica )' timestamp='1170946979' post='3517690] *LOL* Ja, jeg er avslørt der! Har ikke sett tråden din, btw Det er denne bilen! http://e24.no/oppogfrem/article1632699.ece Du husker vel den bilen, var den tråden for en litt siden her på dol, og i går så jeg at den var solgt. Er du fornøyd med bilen eller? Håper det:P! For da kjører du vel til Stavanger når du skal dit neste gang:P! 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Teit... ja, ser ofte at den er utsolgt, spesielt der de har den i 1 1/2 liters flasker... Ja Jeg finner den aldri i halvliters flasker mer :/ 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Det er denne bilen! http://e24.no/oppogfrem/article1632699.ece Du husker vel den bilen, var den tråden for en litt siden her på dol, og i går så jeg at den var solgt. Er du fornøyd med bilen eller? Håper det:P! For da kjører du vel til Stavanger når du skal dit neste gang:P! Ja ja. Jeg husker, var jo jeg som lagde tråden He he.. Snart kommer jeg susende til Stavanger. Hold utkikk! (Men ikke hold pusten mens du venter. Noe sier meg at det vil ta litt tid) 0 Siter
Lillemus Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Drikker svært sjelden brus og de få gangene jeg drikker det går det i vanlig Solo eller Fanta. Før jul drikker jeg som regel en 6-pak med rød julebrus og på julaften Ingefærøl til maten. ) Cola kun om jeg har omgangssyke. Lettbrus drikker jeg ikke. 0 Siter
vanilje Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 [quote name=Angelica )' timestamp='1170952753' post='3517848] Ja Jeg finner den aldri i halvliters flasker mer :/ Har en foran meg her nå :-)) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.