leni76 Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 nye parfymer(2),ny bodlylotion og sjokolade:-) 0 Siter
Sofline Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 Jeg skal snart til varmere strøk i 5-6 uker. :-) 0 Siter
flowy Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 Tok meg en lang og god lur etter at jeg kom hjem i dag. Og så skal jeg snart til Dubai! Det blir bra. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 Sist helg var mannen min og jeg på hotell med jobben hans. Ungene hadde barnevakt, så vi hadde bare oss selv å tenke på. Når gubben var på kurs på formiddagen, tok jeg SPA-behandling og svømte lenge og vel i hotellets hærlige basseng :-) 0 Siter
Velouria Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 Jeg var hos en venninne i helgen som var og drakk masse vin, spiste god mat og lagde demo. Meget bra skjemme-bort helg. 0 Siter
pekkaline Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 Hmm ikke lett. Ser de fleste svarer en eller annen reise. Vel, siste tilskudd i garderoben min er ei jakke, kjøpt i dag. Har to andre dugelige jakker også, så da har jeg vel skjemt meg bort? 0 Siter
tusseline Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 Jeg har kjøpt meg en råsterk bærbar pc og flatskjerm tv - begge deler noe jeg har drømt om å få lenge, lenge, lenge :-)) Ellers så er jeg fortsatt nyforelsket - og skjemmer meg bort - og blir skjemt bort på den fronten nesten hver eneste dag. 0 Siter
EllaJo Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 Har kjøpt ny sofa, flatskjerm, (og en del utstyr til huset), og ei bukse som passer for øyeblikket.... 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 Jeg har bestilt noen dyre støvletter jeg har siklet på lenge. Og heldigvis en dag kom det mail om at de var på salg! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.