Gjest zakkoo Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 Hvor langt hår bør menn ha? Og hvilken sveis liker dere best? Wayne Rooney-sveis? Langt hår i hestehale? Bolleklipp? Sideslikk? Relativt kortklipt med masse voks slik at det står rett opp? midtskill? Link gjerne til et bilde! 0 Siter
meg__123! Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 jeg liker gutter med LITT hanekam. og masse gele i. 0 Siter
leni76 Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 jeg liker gutter med LITT hanekam. og masse gele i. skinna!! gutter som må ha i en haug med stylingprodukter for å holde orden på sveisen blir for femi for meg! 0 Siter
MsMonroe Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 Liker litt lengre hår, gjerne litt rufsete krøller. Men ikke så langt at en kan ha det i hestehale, altså. 0 Siter
fresja Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 Jeg synes menn må ha en del hår, men helst ikke så langt at de har hestehale. Synes ikke skinheads er noe fint; de mister jo tidsnok håret! 0 Siter
Gjest the one and only Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 helt kort. justin timberlake stil? 0 Siter
Idéfix Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 Det kommer helt an på resten av gutten. Noen er fine med litt rufsete hår, mens andre kler best kort og nyklippet. Stort sett liker jeg kortklipte gutter best, syns nok at de aller fleste kler det. Har du fall eller litt krøll er det fint med litt rufs. 0 Siter
vanilje Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Halvlangt, småbølgete hår :-) ...og absolutt ikke skjeggstubber eller hår på brystet... *pjuke* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.