Gå til innhold

Når DØR du?

Anbefalte innlegg

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• hidi, the scorpion

7

• vanilje

6

• sheba

4

• Lurveline

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

1. oktober 2070 her.

Kun 85 år. Ikke fornøyd med det! Menmen, har vel opplevd det meste som er verdt å få med meg innen den tid.

Skrevet

Jeg blir visst bare 50 år.... da har jeg ikke lenge igjen gitt

Gjest El Spøko
Skrevet

1. oktober 2070 her.

Kun 85 år. Ikke fornøyd med det! Menmen, har vel opplevd det meste som er verdt å få med meg innen den tid.

I går!!!

Skrevet

Januar 2072 dør jeg....? Jaja...

95 år er ikke verst.

4barns mor-77
Skrevet

95 år er ikke verst.

Nei, må da være bra dèt?

hidi, the scorpion
Skrevet

Jeg blir visst bare 50 år.... da har jeg ikke lenge igjen gitt

Tror de må ha forbyttet meg og deg....

Slike ting skjer visst hele tiden...

*lol*

Skrevet

Tror de må ha forbyttet meg og deg....

Slike ting skjer visst hele tiden...

*lol*

Hø?

Blir du også bare 50?

hidi, the scorpion
Skrevet

Hø?

Blir du også bare 50?

På testen ble jeg over 80 år, men det er utopi. I RL blir jeg kanskje litt over 50....

Hvert år over er en bonus.

Skrevet

På testen ble jeg over 80 år, men det er utopi. I RL blir jeg kanskje litt over 50....

Hmm

Hadde liksom planlagt å sitte på en fjelltopp på min 92årsbursdag, så holder meg til den planen jeg :-)

Og så håper jeg at du blir mye mer enn 50 år :-)

Skrevet

du blir sikkert her til du er over 100! :) vi bør komme så langt at vi kan stifte "dols oldermødre" og jeg hadde tenkt du skulle bli formann der;) hihi

hidi, the scorpion
Skrevet

du blir sikkert her til du er over 100! :) vi bør komme så langt at vi kan stifte "dols oldermødre" og jeg hadde tenkt du skulle bli formann der;) hihi

Ja, for jeg ville blitt en god formann! Ler.

Om bare det mentale holder og smertene ikke blir verre, så vil jeg gjerne bli litt eldre enn 50.

Vi kommer nok til å DOLE til siste åndedrag....

hidi, the scorpion
Skrevet

Hmm

Hadde liksom planlagt å sitte på en fjelltopp på min 92årsbursdag, så holder meg til den planen jeg :-)

Og så håper jeg at du blir mye mer enn 50 år :-)

Klart du sitter på den fjelltoppen, når du er 92, bare se på Arne Næss sr, full av spillopper enda! Noe tregere da, men likevel!

Skrevet

Ja, for jeg ville blitt en god formann! Ler.

Om bare det mentale holder og smertene ikke blir verre, så vil jeg gjerne bli litt eldre enn 50.

Vi kommer nok til å DOLE til siste åndedrag....

stå på du, det gjør jeg også:)

men nå er det noen timers søvn på meg som står for tur, godnatt og sov godt:)

Skrevet

Klart du sitter på den fjelltoppen, når du er 92, bare se på Arne Næss sr, full av spillopper enda! Noe tregere da, men likevel!

Tja, er jo mulig noen må bære meg opp dit da, men jeg skal sitte på en fjelltopp på den dagen :-)

Får leie inn en sexy ung mann til å bære meg ;-))

Gjest Princess Peach
Skrevet

Uff, Arne Næss er så slitsom.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...