vanilje Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Nei, tror selv ikke på den selv om jeg ikke liker en slik test. Masse som kan endre seg til den tiden, en kan både bli yngre eller eldre. En kan dø av naturlig årsaker eller av andre ting. Men farlig er denne. Håper ikke denne stemmer, noe jeg egentlig ikke tror. I følge testen blir jeg ikke mer enn 50 år...men skrev at jeg er pessimist og har veldig høy BMI. Regner med å bli mindre pessimist med tiden og BMI'en skal i hvert fall ned. 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 I følge testen blir jeg ikke mer enn 50 år...men skrev at jeg er pessimist og har veldig høy BMI. Regner med å bli mindre pessimist med tiden og BMI'en skal i hvert fall ned. Jepp, slik jeg tenker også 0 Siter
Gjest zakkoo Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 2044. Altså blir jeg litt over 60 år. Forundrer meg ikke. Forundrer du ikke? Høres ut som du i hvert fall har krysset av på "pessimist". 0 Siter
Dorthe Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Sunday, July 28, 2058 var svaret eg fekk :-/ Men har du lyst til å bli så gammel da. Det holder lenge for meg å bli over 80 ) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Jeg blir visst 79 år gammel, men har tenkt å bli 100 :-) 0 Siter
Dirflos79 Skrevet 26. februar 2007 Skrevet 26. februar 2007 Men har du lyst til å bli så gammel da. Det holder lenge for meg å bli over 80 ) Trur eg og skal vera fornøyd med fylte 80 år :-) Trur ikkje eg vil bli eldre enn det hehe 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.