Gå til innhold

Morsdag, farsdag, halloween osv

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter min mening er disse dagene kjøpt og betalt av handelstanden. De skal utsette folket for kjøpepress.

Hvor seriøst tar dere dager som dette?

Skrevet

Og jeg HATER halloween! Amerikansk piss som fjortiser drar inn i landet. Halloween-parties osv. Latterlig patetisk.

Skrevet

morsdag og farsdag feirer vi, men ikke halloween.

Skrevet

Ikke glem Valentines. ;)

Med unger i rette alderen nytter det lite å droppe Halloween, men vi gjør allikevel minimalt ut av det (de kler seg ut og går til naboen, og så ser vi på spøkelsesfilmer mens vi spiser godter, og kanskje åpner nå og da for andre unger på tiggerferd).

De andre dagene dropper vi glatt, ja. Tipper det blir noen kort til mor og far etterhvert, når de lager slikt på skolen, men det er dårlig med frokost på senga og flotte gaver. ;)

Skrevet

Jeg tar de ikke særlig seriøst, men ungene liker og overraske med et fint kort og blomster på morsdag samt et gresskar på halloween og gå en tur i nabolaget..

jeg har ikke noe imot det, men er imot at det skal bli tilnærmet galskapen kalt "jul" som jeg forøvrig har begrenset med hensyn til pengeforbruk og ertattet med kos:)

men selvfølgelig får alle sine gaver, bare ikke i overflod;)

Skrevet

Ikke glem Valentines. ;)

Med unger i rette alderen nytter det lite å droppe Halloween, men vi gjør allikevel minimalt ut av det (de kler seg ut og går til naboen, og så ser vi på spøkelsesfilmer mens vi spiser godter, og kanskje åpner nå og da for andre unger på tiggerferd).

De andre dagene dropper vi glatt, ja. Tipper det blir noen kort til mor og far etterhvert, når de lager slikt på skolen, men det er dårlig med frokost på senga og flotte gaver. ;)

Hva gir dere til tiggerkidsa? Twist?

Skrevet

Hva gir dere til tiggerkidsa? Twist?

Lidl-godter. Miniesker med Smarties, mini-"hamburgere" av vingummi, mini-sjokolader (Mars, Snickers etc), og kjærlighet på pinne. Alle får ta tre ting hver.

Skrevet

Jeg tar de ikke særlig seriøst, men ungene liker og overraske med et fint kort og blomster på morsdag samt et gresskar på halloween og gå en tur i nabolaget..

jeg har ikke noe imot det, men er imot at det skal bli tilnærmet galskapen kalt "jul" som jeg forøvrig har begrenset med hensyn til pengeforbruk og ertattet med kos:)

men selvfølgelig får alle sine gaver, bare ikke i overflod;)

Enig i at jula har gått over alle dimensjoner!

Nabogutten på 12 år (hvis foreldre er millionærer, men likevel) fikk Nintendo Wee, bærbar PC, en haug med spill, MP3 spiller pluss mange andre gaver.

Jula blir jo for ungene spenning rundt hva de skal få. Og jeg må si jeg blir kvalm når jeg ser alle julevarene komme i butikkhyllene og i reklamekataloger allerede i oktober.

Skrevet

Jeg har aldri feiret noe av det.

Har tenkt til å lage en poll her på forumet. Hva skal jeg spørre om?

Skrevet

Nabogutten på 12 år (hvis foreldre er millionærer, men likevel) fikk Nintendo Wee, bærbar PC, en haug med spill, MP3 spiller pluss mange andre gaver.

Jula blir jo for ungene spenning rundt hva de skal få. Og jeg må si jeg blir kvalm når jeg ser alle julevarene komme i butikkhyllene og i reklamekataloger allerede i oktober.

jeg nekter og følge med på det forbruket, ikke har jeg råd til det og ikke vil jeg være med på det heller:)

tror vi er mange som føler det sånn:)

Skrevet

Har tenkt til å lage en poll her på forumet. Hva skal jeg spørre om?

Poll?

Skrevet

Poll?

Poll=avstemning. Har laget allerede, som du ser.

Skrevet

Kjære vene. Det kan da umulig være sunt for gutten...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...