Gjest zakkoo Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 Etter min mening er disse dagene kjøpt og betalt av handelstanden. De skal utsette folket for kjøpepress. Hvor seriøst tar dere dager som dette? 0 Siter
Gjest zakkoo Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 Og jeg HATER halloween! Amerikansk piss som fjortiser drar inn i landet. Halloween-parties osv. Latterlig patetisk. 0 Siter
meg__123! Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 morsdag og farsdag feirer vi, men ikke halloween. 0 Siter
birdie Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 Ikke glem Valentines. Med unger i rette alderen nytter det lite å droppe Halloween, men vi gjør allikevel minimalt ut av det (de kler seg ut og går til naboen, og så ser vi på spøkelsesfilmer mens vi spiser godter, og kanskje åpner nå og da for andre unger på tiggerferd). De andre dagene dropper vi glatt, ja. Tipper det blir noen kort til mor og far etterhvert, når de lager slikt på skolen, men det er dårlig med frokost på senga og flotte gaver. 0 Siter
sheba Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 Jeg tar de ikke særlig seriøst, men ungene liker og overraske med et fint kort og blomster på morsdag samt et gresskar på halloween og gå en tur i nabolaget.. jeg har ikke noe imot det, men er imot at det skal bli tilnærmet galskapen kalt "jul" som jeg forøvrig har begrenset med hensyn til pengeforbruk og ertattet med kos:) men selvfølgelig får alle sine gaver, bare ikke i overflod;) 0 Siter
Gjest zakkoo Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 Ikke glem Valentines. Med unger i rette alderen nytter det lite å droppe Halloween, men vi gjør allikevel minimalt ut av det (de kler seg ut og går til naboen, og så ser vi på spøkelsesfilmer mens vi spiser godter, og kanskje åpner nå og da for andre unger på tiggerferd). De andre dagene dropper vi glatt, ja. Tipper det blir noen kort til mor og far etterhvert, når de lager slikt på skolen, men det er dårlig med frokost på senga og flotte gaver. Hva gir dere til tiggerkidsa? Twist? 0 Siter
birdie Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 Hva gir dere til tiggerkidsa? Twist? Lidl-godter. Miniesker med Smarties, mini-"hamburgere" av vingummi, mini-sjokolader (Mars, Snickers etc), og kjærlighet på pinne. Alle får ta tre ting hver. 0 Siter
Gjest zakkoo Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 Jeg tar de ikke særlig seriøst, men ungene liker og overraske med et fint kort og blomster på morsdag samt et gresskar på halloween og gå en tur i nabolaget.. jeg har ikke noe imot det, men er imot at det skal bli tilnærmet galskapen kalt "jul" som jeg forøvrig har begrenset med hensyn til pengeforbruk og ertattet med kos:) men selvfølgelig får alle sine gaver, bare ikke i overflod;) Enig i at jula har gått over alle dimensjoner! Nabogutten på 12 år (hvis foreldre er millionærer, men likevel) fikk Nintendo Wee, bærbar PC, en haug med spill, MP3 spiller pluss mange andre gaver. Jula blir jo for ungene spenning rundt hva de skal få. Og jeg må si jeg blir kvalm når jeg ser alle julevarene komme i butikkhyllene og i reklamekataloger allerede i oktober. 0 Siter
Gjest zakkoo Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 Jeg har aldri feiret noe av det. Har tenkt til å lage en poll her på forumet. Hva skal jeg spørre om? 0 Siter
sheba Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 Enig i at jula har gått over alle dimensjoner! Nabogutten på 12 år (hvis foreldre er millionærer, men likevel) fikk Nintendo Wee, bærbar PC, en haug med spill, MP3 spiller pluss mange andre gaver. Jula blir jo for ungene spenning rundt hva de skal få. Og jeg må si jeg blir kvalm når jeg ser alle julevarene komme i butikkhyllene og i reklamekataloger allerede i oktober. jeg nekter og følge med på det forbruket, ikke har jeg råd til det og ikke vil jeg være med på det heller:) tror vi er mange som føler det sånn:) 0 Siter
Sofline Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Har tenkt til å lage en poll her på forumet. Hva skal jeg spørre om? Poll? 0 Siter
Gjest zakkoo Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Poll? Poll=avstemning. Har laget allerede, som du ser. 0 Siter
org Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Enig i at jula har gått over alle dimensjoner! Nabogutten på 12 år (hvis foreldre er millionærer, men likevel) fikk Nintendo Wee, bærbar PC, en haug med spill, MP3 spiller pluss mange andre gaver. Jula blir jo for ungene spenning rundt hva de skal få. Og jeg må si jeg blir kvalm når jeg ser alle julevarene komme i butikkhyllene og i reklamekataloger allerede i oktober. Kjære vene. Det kan da umulig være sunt for gutten... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.