Gå til innhold

DIN klubb i Norge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var jo ikke akkurat noe renn på den sia! - Jeg stemte på Rosenborg

Skrevet

Var jo ikke akkurat noe renn på den sia! - Jeg stemte på Rosenborg

Det er jo bare for dolerne som jeg forstod det. Det kommer vel kanskje flere...

Skrevet

START!! jeg er sørlending så det holder;)!

Start trenger sårt stemmen din, så STEM!

Skrevet

det har jeg gjort:-) mener det er fler klubber enn start som trenger stemmer etter og ha sett resultatet på den sida;)

Skrevet

men nå har jo Doffen reist så da spørs det:) vi havner nok ikke på topp, men en god plassering tror jeg på;)

Skrevet

det har jeg gjort:-) mener det er fler klubber enn start som trenger stemmer etter og ha sett resultatet på den sida;)

Det er bare dolere som får lov til å stemme. Vent til i morra, når folk våkner. Da blir det nok flere stemmer der.

Skrevet

Det er bare dolere som får lov til å stemme. Vent til i morra, når folk våkner. Da blir det nok flere stemmer der.

:) godnatt og sov godt..

Skrevet

men nå har jo Doffen reist så da spørs det:) vi havner nok ikke på topp, men en god plassering tror jeg på;)

Det kommer nok opp noen nye unggutter. Dere har jo et bra juniorlag, og det er mange talenter i MK, Donn osv som er aktuelle om få år.

Men i år tror jeg det vil stå mellom Rosenborg, Lillestrøm og Vålerenga. Start nr 8.

Skrevet

God natt!

Skrevet

Det kommer nok opp noen nye unggutter. Dere har jo et bra juniorlag, og det er mange talenter i MK, Donn osv som er aktuelle om få år.

Men i år tror jeg det vil stå mellom Rosenborg, Lillestrøm og Vålerenga. Start nr 8.

for meg er det det samme så lenge ikke rosenborg tar det hjem, spør ikke hvorfor men sånn er det bare:)..

hidi, the scorpion
Skrevet

Du må STEMME da!

Har selvfølgelig stemt! Åssen kunne du tro noe annet...?

Skrevet

Har selvfølgelig stemt! Åssen kunne du tro noe annet...?

Fordi sheba sier hun har stemt Start, og de har kun én stemme så langt!

hidi, the scorpion
Skrevet

Fordi sheba sier hun har stemt Start, og de har kun én stemme så langt!

Trodde det var VG sin stemmeavgivning som gjaldt, sorry, har stemt nå!

Skrevet

for meg er det det samme så lenge ikke rosenborg tar det hjem, spør ikke hvorfor men sånn er det bare:)..

Sånn tenker jeg også. :-)

Skrevet

Trodde det var VG sin stemmeavgivning som gjaldt, sorry, har stemt nå!

VG? Har jeg linket til dem?

hidi, the scorpion
Skrevet

VG? Har jeg linket til dem?

Nei. men det var en av stemning der for litt siden...

Leste ikke linken din godt nok, da. hmrp.

Tilgitt?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...