Gå til innhold

"burkini" - mulig å få tak i ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mulig det. Men med tanke på ekstra vekt ifbm. graviditeten allerede (i tillegg til babyen så er det bl.a. økt væskemengde i kroppen, større bryster, større livmor og litt annet som også veier. Så siden jeg fortsatt ligger på minuskilo sammenlignet med da/før jeg ble gravid, så har jeg jo allerede begynt å gå ned i kroppen for øvrig. Blir spennende å se hvordan det blir under amming ja. Og om jeg får tilbake større appetitt, mer fysing osv, som er det som har regulert seg så bra (?) nå.

Hehe, nå skrev du en masse jeg har null peil på ;-)

Skrevet

Hehe, nå skrev du en masse jeg har null peil på ;-)

Hehe, det gjorde jeg sikkert, man blir litt oppslukt av seg selv under graviditet... Men poenget mitt er bare at jeg jo må ha gått ned en del, siden babyen, fostervann osv. i kroppen min nå veier en del. Og siden jeg altså fortsatt veier noen kg mindre enn da jeg ble gravid. :)

Skrevet

Er usikker på om det finnes store nok sånne drakter.

Er vel egentlig litt usikker på hva som godtas av andre ting enn badedrakt i svømmehaller.

Vet at folk kan svømme med vanlige klær når de øver til en eller annen svømmeknapp...

Jeg har jobbet i svømmehall. Der godtok vi shorts og t-skjorte, men ikke langbukse og genser. Dette var av sikkerhetshensyn, for klærne blir jo tunge av vann.

Men hvis du hadde kommet i noe tettsittende (a la skøytedrakt), beregnet til vann, hadde du ikke blitt nektet. For da skjønner man at det er tungtveiende grunner til det. Burkinien ser ut til å være laget av et sånt materiale.

Skrevet

Ja, men om jeg er der når det ikke er unger, så er ikke dusjinga så stort problem. Er mer det å gå til og fra bassenget og sånt. Tror du badevaktene vil godta badekåpe?

Det er jeg 100 % sikker på.

Skrevet

Det er jeg 100 % sikker på.

Takk for svar :-)

Skrevet

Jeg har jobbet i svømmehall. Der godtok vi shorts og t-skjorte, men ikke langbukse og genser. Dette var av sikkerhetshensyn, for klærne blir jo tunge av vann.

Men hvis du hadde kommet i noe tettsittende (a la skøytedrakt), beregnet til vann, hadde du ikke blitt nektet. For da skjønner man at det er tungtveiende grunner til det. Burkinien ser ut til å være laget av et sånt materiale.

Det "antrekket" jeg kunne forestilt meg at jeg kan bruke, er en slags shorts + en langermet, _tynn_ bomullsgenser. Måtte da kanskje hatt noe under, så det ikke ble en uønsket "wet-shirt-greie" ;-)

Skrevet

Det "antrekket" jeg kunne forestilt meg at jeg kan bruke, er en slags shorts + en langermet, _tynn_ bomullsgenser. Måtte da kanskje hatt noe under, så det ikke ble en uønsket "wet-shirt-greie" ;-)

Tror nok helt sikkert dette hadde blitt godtatt. Men kanskje lurt å ringe svømmehallen først.

Skrevet

Tror nok helt sikkert dette hadde blitt godtatt. Men kanskje lurt å ringe svømmehallen først.

Ja...

Takk for svar :-)

Skrevet

det finns, det. Ikke vanskelig å få tak i.

http://www.skarbaat.no/utstyr13.pdf

Tusen takk :-)

Kanskje det blir et alternativ når jeg har slanket meg, kommer meg nok ikke inn i en sånn nå. Men arrene vil jo fortsatt være der... så takk :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...