Sofline Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Er det ikke normalt at man skal oppgi passnummeret sitt når man bestiller flybillet? Jeg har bestilt en, men jeg kom på nå at jeg aldri måtte oppgi passnummeret mitt i prosessen. 0 Siter
NeaNoor Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Jeg bestiller flybilletter ca. to ganger i måneden, og har aldri vært borti at man må oppgi passnummer. Hverken på innenlands- eller utenlandsreiser. 0 Siter
flowy Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Tror det kommer litt an på hvor du skal. Jeg måtte oppgi passnummeret da jeg bestilte billetter til Iran i går. 0 Siter
Sofline Skrevet 8. februar 2007 Forfatter Skrevet 8. februar 2007 Tror det kommer litt an på hvor du skal. Jeg måtte oppgi passnummeret da jeg bestilte billetter til Iran i går. Jeg skal også til en annen verdensdel. Merkelig... 0 Siter
Sofline Skrevet 8. februar 2007 Forfatter Skrevet 8. februar 2007 Jeg bestiller flybilletter ca. to ganger i måneden, og har aldri vært borti at man må oppgi passnummer. Hverken på innenlands- eller utenlandsreiser. Så er det ikke bare meg. Jeg synes å huske jeg alltid har måtttet oppgi passnummer før. 0 Siter
flowy Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Jeg skal også til en annen verdensdel. Merkelig... Ja, kanskje det er derfor. 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Jeg har aldri oppgitt passnummer ved bestilling av hverken innen- eller utenlandsreiser. 0 Siter
Sofline Skrevet 8. februar 2007 Forfatter Skrevet 8. februar 2007 Jeg har aldri oppgitt passnummer ved bestilling av hverken innen- eller utenlandsreiser. Så er det vel forskjellig praksis. :-) 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Så er det vel forskjellig praksis. :-) Antakelig! Men jeg har bestilt hos mange forskjellige selskaper, både på nett og over telefon. Andre har bestilt flybilletter for meg også, så da -vet- jeg at de ikke oppga passnummeret. Dessuten er det jo ingen regel for at du må ha pass på det tidspunktet du bestiller billetten. Synes det høres merkelig ut, jeg. Men jeg tror deg, altså 0 Siter
Sofline Skrevet 8. februar 2007 Forfatter Skrevet 8. februar 2007 Antakelig! Men jeg har bestilt hos mange forskjellige selskaper, både på nett og over telefon. Andre har bestilt flybilletter for meg også, så da -vet- jeg at de ikke oppga passnummeret. Dessuten er det jo ingen regel for at du må ha pass på det tidspunktet du bestiller billetten. Synes det høres merkelig ut, jeg. Men jeg tror deg, altså Jeg har nemlig bestilt to flybilletter nylig. Den ene skulle jeg oppgi passnummeret på, det andre ikke. 0 Siter
Sofline Skrevet 8. februar 2007 Forfatter Skrevet 8. februar 2007 Antakelig! Men jeg har bestilt hos mange forskjellige selskaper, både på nett og over telefon. Andre har bestilt flybilletter for meg også, så da -vet- jeg at de ikke oppga passnummeret. Dessuten er det jo ingen regel for at du må ha pass på det tidspunktet du bestiller billetten. Synes det høres merkelig ut, jeg. Men jeg tror deg, altså Men du har jo rett i at det er en merkelig praksis der de gjør det. For man er jo ikke nødt til å ha pass når flybilletten bestilles. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Har reist masse i Europa, men aldri oppgitt passnummer...Det blir vist frem når jeg kommer til innsjekking.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.