Gå til innhold

Hvor har DU vært?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Høyreklikk på kartet ditt og velg Vis bilde (eller Copy Image Location om du har Firefox), så får du URLen. ;)

Se svar til laban:-)

• Svar 62
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

13

• Lurveline

8

• nick

4

• muriel

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Du må trykke "Generate map" og kopiere den digre linken du da får opp!

Eller: Det vil si at jeg ikke så at det var en diger link lenger ned på siden - den syntes ikke på skjermen! ;-)

Så jeg kopierte adressen øverst...;-)

Skrevet

Unnskyld men nå ler jeg:o)

Høyreklikk på bildet, klikk egenskaper og kopier adressen derfra;o)

Omsider!! :-)

Ellers ser man godt på et slikt kart at man kan ha vært i mange land som ikke synes så godt på et slikt kart! ;-)

F eks gjorde det ikke store prikken at jeg har vært på Færøyene! *hi hi*

Skrevet

Der ble det tre linker, én riktig og to feil.

Det kommer seg;o)

Akkuart som i zakkos innlegg - en riktig og to "deserts".

Skrevet

Akkuart som i zakkos innlegg - en riktig og to "deserts".

Ser det er flere som har fått det til slik. Den får ikke jeg til;o)

Skrevet

Omsider!! :-)

Ellers ser man godt på et slikt kart at man kan ha vært i mange land som ikke synes så godt på et slikt kart! ;-)

F eks gjorde det ikke store prikken at jeg har vært på Færøyene! *hi hi*

Ser det er flere bittesmå prikker ute i havet der, hvor er det?

Skrevet

Ser det er flere bittesmå prikker ute i havet der, hvor er det?

Hvilket hav?

Skrevet

Hvilket hav?

Vest for Amerika, aner ikke hva havet heter, geografi er jeg elendig på.

Skrevet

Vest for Amerika, aner ikke hva havet heter, geografi er jeg elendig på.

Åja, he he, så ikke den prikken jeg. Jeg tror det må være Hawaii, som jo er en del av USA. Men jeg har ikke vært på Hawaii, altså.

Litt komisk det kartet, for ettersom jeg har vært i USA, farges absolutt hele USA rødt, inklusive Alaska! *he he*

Likeså blir Svalbard rødt når man krysser av for Norge.

Så en kjapp tur til et stort land fører til mye rødt, mens man kunne ha vært på en skikkelog rundreise i et så stort og innholdsrikt land, og dermed opplevd mye mer, men altså likevel ikke fått mer rødt på kartet;-)

men artig lell.

Skrevet

Åja, he he, så ikke den prikken jeg. Jeg tror det må være Hawaii, som jo er en del av USA. Men jeg har ikke vært på Hawaii, altså.

Litt komisk det kartet, for ettersom jeg har vært i USA, farges absolutt hele USA rødt, inklusive Alaska! *he he*

Likeså blir Svalbard rødt når man krysser av for Norge.

Så en kjapp tur til et stort land fører til mye rødt, mens man kunne ha vært på en skikkelog rundreise i et så stort og innholdsrikt land, og dermed opplevd mye mer, men altså likevel ikke fått mer rødt på kartet;-)

men artig lell.

Og så har du visst drevet en del øyhopping i det Indiske hav ser jeg;o)

Skrevet

Og så har du visst drevet en del øyhopping i det Indiske hav ser jeg;o)

Ja, jeg har vært på flere indonesiske øyer, men ikke alle som blir røde på kartet da;-) Har f eks ikke vært på Sumatra, Borne eller den store øya som Indonesia deler med Ny Guinea;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...