Gjest blondine i ammetåke Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Jeg har fødselspermisjon. Var før det registrert som arbeidssøker og mottok dagpenger, pluss at jeg har et enkeltmannsforetak (som var uten inntekt mens jeg mottok dagpenger). Nå har jeg blitt tryglet om å ta et par oppdrag som jeg eventuelt vil fakturere for, og er usikker på om jeg har lov til det? 0 Siter
mettewa Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Jeg tror det fungerer sånn, men er ikke 100% sikker: Du har lov til å ta denne jobben, men må da sende inn til trygdekontoret en oversikt over hvor mange timer du har jobbet. Du trekkes da i permisjonspenger for en sum regnet ut fra disse timene. 0 Siter
Gjest blondine i ammetåke Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Jeg tror det fungerer sånn, men er ikke 100% sikker: Du har lov til å ta denne jobben, men må da sende inn til trygdekontoret en oversikt over hvor mange timer du har jobbet. Du trekkes da i permisjonspenger for en sum regnet ut fra disse timene. Takk for svar. Det høres jo fornuftig ut. Tror jeg like greit skal kontakte nav, for sikkerhets skyld. 0 Siter
Sofline Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Takk for svar. Det høres jo fornuftig ut. Tror jeg like greit skal kontakte nav, for sikkerhets skyld. Tror du da kan ta disse timene som barsel senere (tidskonto). 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.